Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου 2017

ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΕΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΤΟΥ ΑΓΙΟΒΑΡΝΑΒΙΤΗ .Χρέη χειρουργού μαζί μέ τον Απόστολο Βαρνάβα









ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΕΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΤΟΥ ΑΓΙΟΒΑΡΝΑΒΙΤΗ .


 
 Χρέη χειρουργού μαζί μέ τον Απόστολο Βαρνάβα


Ο τότε ιεροψάλτης του Μοναστηριού του Αγίου Παντελεήμονος Αχεράς διηγήθηκε τό έξης θαυμαστό περιστατικό από τη ζωή του Γέροντος, πού σημάδεψε τη ζωή του:
«'Όταν τό 1994 άρρώστησα από καρκίνο, ή κατάστασή μου ήταν δύσκολη καί οί δικοί μου, αν καί είχα εισαχθεί σε νοσοκομείο τής Λευκωσίας, μετακάλεσαν καί γιατρό από τό Ισραήλ, για να εκφέρει άποψη καί, αν χρειαστεί, να αναλάβει να μέ χειρουργήσει. Ό Γέροντας, τον όποιο γνώριζα από τό Μοναστήρι του Αγίου Παντελεήμονος Αχεράς, με επισκέφτηκε καί μου είπε ότι κατά τήν εγχείριση μου θα είναι παρών καί θα εύχεται να μέ βοηθήσει ό Κύριος.
Κατά τή δεκάωρη επέμβαση πού μου έγινε, ό Ισραηλίτης γιατρός είχε δύο βοηθούς στο χειρουργείο πού δεν γνώριζε, άλλά ήταν γνώστες της ιατρικής καί μάλιστα τής χειρουργικής επιστήμης. Έτσι, μετά τήν ανάρρωση μου μου ανακοίνωσε τό γεγονός νομίζοντας ότι, όπως εκείνος, έτσι καί αυτοί είχαν κληθεί από την οικογένεια μου. Τότε, αφού διαπίστωσα ότι δεν είχαν καλέσει κανένα γιατρό οί δικοί μου καί φέρνοντας στη σκέψη μου τα λόγια τού Γέροντος πριν τήν επέμβαση, τον ρώτησα:
        Γέροντα, ήλθατε στο χειρουργείο κατά τη διάρκεια της εγχειρίσεως;
Καί εκείνος συνεσταλμένος καί για να μη φανεί ή πνευματική του δύναμη καί ή συνεργασία του μέ τον Απόστολο Βαρνάβα, απάντησε:
        Είχα παρακαλέσει τον Απόστολο Βαρνάβα να έλθει, να βοηθήσει. Καί φαίνεται ήλθε.

 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛ Ο ΑΓΙΟΒΑΡΝΑΒΙΤΗΣ. Ο ΑΝΑΠΑΥΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΜΌΝΗ ΤΟΥ ΚΥΚΚΟΥ. ΔΡΟΣ ΧΑΡΆΛΑΜΠΟΣ ΜΠΟΥΣΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: