Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2019

Ο μοναχός Συμεών του Άθω. Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ







Ο μοναχός Συμεών του Άθω.

Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ


 (παραβολή)


Ένας μοναχός ήρθε να επισκεφτεί έναν φίλο. Αποφάσισε ο φίλος να προσκαλέσει  τον μοναχό με δείπνο. Και   μοναχός  σκέφτηκε: "Θα φάω μαζί τους και θα πιω κρασί και θα δουν τη φιλία μου!". Αλλά ο ιδιοκτήτης ένοιωσε  ενοχλημένος και είπε στον μοναχό: "Εδώ είσαι μοναχός και  εγώ είμαι κοσμικός. Ήρθες σε μένα και φάγατε και ήπιατε. Και περίμενα άλλη συμπεριφορά από εσάς, ώστε να μου δώσετε ένα παράδειγμα στη νηστεία και την αποχή! Εσείς κάνατε το αντίθετο! Προφανώς, δεν με σέβεστε! "

-" Ήθελα να σας δείξω την αγάπη μου! - ο μοναχός απαντά. - Θα τραγουδήσουμε, μαζί  και θα πιω ένα ποτό, ώστε να έχετε περισσότερη διασκέδαση. Δεν με σεβαστείτε και δεν εκτιμάτε την αγάπη μου! "

-" Όχι, δεν χρειάζεται να με διασκεδάσετε! Δεν με απασχολεί τι έρχεται στο μυαλό σας! Πρέπει να κρατήσετε τους μοναχικούς όρκους σας! "Λέει ένας φίλος.

Και ο μοναχός απαντά: «Δεν περίμενα από σας ότι θα με διδάξετε μοναστική ζωή! Ξέρω και χωρίς εσένα! "Και χωρίστηκαν.

Ο γέρων  μοναχός είπε: «Αφήνοντας τον κόσμο, ακολουθήστε σταθερά στη Σωτηρία, τότε δεν θα χαθείτε στον κόσμο ή στο μοναχισμό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: