Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2020

Υπήρχε ένα μικρό θαύμα στη ζωή μου ... μεγάλωσα σε μια οικογένεια μαχητικών κομμουνιστών ...






Υπήρχε ένα μικρό θαύμα στη ζωή μου ... μεγάλωσα σε μια οικογένεια μαχητικών κομμουνιστών ...

Στην ηλικία των 18 αποφάσισα να βαπτιστώ. Η μητέρα μου (προσωρινός αναπληρωτής πρόεδρος της Περιφερειακής Επιτροπής του Κόμματος της Μολδαβίας) είπε ότι αν δεχτώ βάπτισμα, θα με αρνηθεί.

Ήταν 83 ετών.

Ήταν δύσκολο για μένα, δεδομένου ότι ήμουν πάντα ένα υπάκουο παιδί και αγαπούσα τη μητέρα μου.

Αλλά επέλεξα το Άγιο Βάπτισμα.

Η μαμά τηλεφώνησε σε όλους τους συγγενείς της Μόσχας και με έφερε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
 Δεν έχω δει τη μητέρα μου για 25 χρόνια.

Ήταν δύσκολο, αλλά ο Κύριος μας βοήθησε.
 Και τότε συνέβη ένα θαύμα.

Η μαμά με κάλεσε στα 70ά μου γενέθλια.

Ξύπνησα το πρωί στο διαμέρισμά της, άκουσα μια προσευχή. Άνοιξα τα μάτια μου και είδα την μητέρα μου να διαβάζει τους κανόνες της πρωινής προσευχής από την καρδιά.

 Δεν αποδέχτηκε μόνο το ιερό βάπτισμα, αλλά έγινε ένα παράδειγμα για μένα στη νηστεία και στην προσευχή. Δεν είναι αυτό θαύμα;

Ελενα Δραγούνοβα

Δεν υπάρχουν σχόλια: