Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2020

ΠΑΡΑΒΟΛΗ , ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ.

 




Πιστέψτε με!

Ένας αθεϊστής περπατούσε κατά μήκος ενός γκρεμού, γλίστρησε και έπεσε κάτω.

Με την πτώση, κατόρθωσε να αρπάξει το κλαδί ενός μικρού δέντρου που μεγάλωσε από μια ρωγμή στο βράχο. Κρεμάμενος στο  κλαδί  κουνιέται στον ψυχρό άνεμο, συνειδητοποίησε την απελπισία της κατάστασής του: υπήρχαν βράχια κάτω, αλλά δεν υπήρχε τρόπος να ανεβεί. Τα χέρια που κρατούσαν τον κλάδο εξασθενούσαν.

Λοιπόν, σκέφτηκε, μόνο ο Θεός μπορεί να με σώσει τώρα. Ποτέ δεν πίστευα στον Θεό, αλλά πρέπει να  έκανα λάθος. Τι χάνομαι; Έτσι κάλεσε:

- Θεέ μου! Αν υπάρχεις, σώσε μου, και εγώ θα πιστέψω σε εσένα!

Δεν υπήρξε απάντηση. Κάλεσε και πάλι:

- Παρακαλώ, Θεέ μου! Ποτέ δεν πίστεψα σε σένα, αλλά αν με σώζεις τώρα, από δω και πέρα θα σε πιστέψω.

Ξαφνικά,  μεγάλη φωνή ακούστηκε  έξω από τα σύννεφα:

- Αχ, όχι! Ξέρω τους ανθρώπους σαν εσένα!

Ο άνθρωπος ήταν τόσο έκπληκτος που σχεδόν απελευθέρωσε το ένα χέρι του από το κλαδί.

- Παρακαλώ, Θεέ μου! Είστε λάθος! Πραγματικά το σκέφτομαι! Θα πιστέψω!

- Αχ, δεν θα πιστέψεις! Όλοι λέτε αυτό.

Ο άνθρωπος ικέτευσε και πείστηκε. Τέλος, ο Θεός είπε:

- Ωραία, καλά. Θα σε σώσω. Αφήστε το κλαδί.

- Αφήστε το κλαδί; - αναφώνησε ο άνθρωπος. "Με νομίζετε ότι είμαι τρελός;"

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: