Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 26 Μαΐου 2021

Αναμονή για το λεωφορείο




 Αναμονή για το λεωφορείο

 

Έχουμε πολλά μικρά προβλήματα στη ζωή μας. Και πώς να ξεχωρίσεις: είναι η τιμωρία του Θεού ή οι μηχανισμοί του κακού;

 

«Δεν είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις», απάντησε ένας ιερέας που είχε υπηρετήσει στην επισκοπή Συκτυβάρ για πολλά χρόνια. - Ο Κακός βλάπτει, ενοχλεί, απογοητεύει τους ανθρώπους, έτσι ώστε να χάσουν την καρδιά τους. Και τα «προβλήματα» του Θεού δεν είναι καθόλου έτσι, δεν βλάπτουν, αλλά μόνο καθοδηγούν. Επιπλέον, είναι ακόμη ευεργετικά. Θα σου πω μια ιστορία ...

 

Ήταν όταν βρισκόμουν στην ενορία. Η άφιξη είναι δύσκολη - σε ένα χωριό όπου υπάρχουν πολλοί  κάτοικοι. Και πάω εκεί για μια από τις πρώτες λειτουργίες μου. Πήγα στη στάση του λεωφορείου μισή ώρα πριν από το λεωφορείο, στεκόμουν εκεί, παγώνοντας. Ο χρόνος τελείωσε - δεν υπάρχει λεωφορείο. «Τι θα σκέφτεται η ενορία; - Είμαι τρομοκρατημένος. - Θα αργήσω για την λειτουργία! " Περνάω στο μυαλό μου τι αμαρτίες διέπραξα χθες, προσεύχομαι: «Κύριε, συγχώρεσε με, αμαρτωλό! Απλά μην καθυστερήσει το λεωφορείο! " Κοιτάζω το ρολόι μου: Έχω ήδη καθυστερήσει 15 λεπτά. Λοιπόν, αυτό σημαίνει ότι δεν μετανόησα  από αυτές τις αμαρτίες - εδώ το θέμα είναι πιο σοβαρό. Αρχίζω να θυμάμαι τι έχω κάνει την τελευταία εβδομάδα, τι πρέπει να μετανοήσω ενώπιον του Θεού. Και περνά ο χρόνος ... Κύριε, γιατί με τιμωρείς ;! Λοιπόν, θα ήταν εντάξει για 15 λεπτά, αλλιώς έχει περάσει ολόκληρη μισή ώρα! Γιατί τόσο σκληρό ;!

 

Και γιατί δεν άλλαξα γνώμη σε αυτήν τη στάση, κύλησε όλη μου τη ζωή μπροστά στα μάτια μου. Εν ολίγοις, καθυστέρησα μιάμιση ώρα για την λειτουργία. Δεν θα πάω στην εκκλησία μόνος μου, τώρα, οι κάτοικοι θα με συναντήσουν ... είναι τρομακτικό να σκεφτώ. Και πράγματι το κάνουν. Οι γυναίκες τρέχουν να με  συναντήσουν και είναι τόσο χαρούμενες, με δέχονται τόσο στοργικά: «Πατέρα, πατέρα! Σας βρήκαμε! "

 

Στην αρχή υπήρχε μια μυρωδιά σκανδάλου, οι άνθρωποι εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους: "15 λεπτά έχουν περάσει, αλλά ο ιερέας δεν είναι εκεί!" Μετά από 30 λεπτά, άρχισαν να ανησυχούν. Και μια ώρα αργότερα ανησυχούσαν - αν είχε συμβεί κάτι ... Και με χαιρέτησαν τόσο στοργικά, και με  δέχτηκαν τόσο εγκάρδια που σύντομα όλα ήταν καλά στην κοινότητά μας, όλα είναι πλέον από αγάπη. Έτσι με τιμώρησε ο Κύριος «σκληρά».

 

Από το βιβλίο "Από τη ζωή των πρεσβυτέρων (η σοφία των δίκαιων) ή την ψυχή ανάγνωση." Συντάχθηκε από τον D. Gritsenko.

Δεν υπάρχουν σχόλια: