Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 19 Ιουνίου 2021

""...ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ, ΟΥΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΕ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ..""

""...ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ   ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ, 
   ΟΥΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΕ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ..""

"....Μέσα στην καρδιά μας να μην αφήνουμε να εμφιλοχωρούν διχοστασίες.
       Η αγάπη του Θεού δεν θέλει να έχουμε διακρίσεις..
      να ξεχωρίζουμε τους ανθρώπους,ούτε σε μαύρους και άσπρους, ούτε σε φτωχούς και πλουσίους, ούτε σε οποιαδήποτε άλλη διάκριση φυλετική , εθνική, αλλ' ούτε και μπολιασμένους και σε μή μπολιασμένους.
       Αυτό  είναι ένα τέχνασμα του εξαποδώ για να μας διαιρεί.
        Ο καθένας έχει την συνείδησή του,
   ο καθένας κάνει κάπου υπακοή,
   όπως εγώ δεν θέλω να μου επιβάλλεται να κάνω κάτι , ούτε εσείς θα πρέπει να επιβάλλετε στον άλλον να κάνει κάτι.
     Το χειρότερο είναι να κουτσομπολεύουμε τί έκανε ο τάδε ηγούμενος,τί έκανε ο τάδε παπάς,τι έκανε ο τάδε δεσπότης...
        Όλοι έχουμε να δώσουμε λόγο στον Θεό...
     Μη μας πλανά ο διάβολος και βάζουμε στο μυαλό μας τέτοια κουτσομπολιά.
       Να προσευχόμεθα, να συμμετέχουμε στα Μυστήρια της Εκκλησίας μας και να πορευόμεθα εν ειρήνη,παρακαλούντες τον Θεό να φωτίζει τον καθένα μας πώς πρέπει να πορεύεται.
      Ο καθένας μας έχει Αυτόν που θα μας κρίνει..
ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ, λέγει ο Θεός, ΠΟΥ ΚΡΙΝΕΤΕ ΑΛΛΟΥΝΟΥ ΔΟΥΛΟΥΣ..
ΑΛΛΟΤΡΙΟΝ ΟΙΚΕΤΗ..;
     Και πάνω στα κουτσομπολιά υπάρχουν και ανακρίβειες..ανακριβείς πληροφορίες...
      Ο τάδε έκανε έτσι, ο άλλος έκανε το άλλο..
      Θα μου πείτε.. γιατί τα λέω αυτά; 
      Γιατί φτάνουν στα αυτιά μας διάφορα πράγματα..
      Ας σκύβουμε λοιπόν το κεφάλι μας..
"Τας κεφαλάς ημών τω Κυρίω  κλίνωμεν", με αυτή την έννοια.
     Δεν εννοώ καμμία άλλη έννοια υποταγής πουθενά  , ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΘΕΟ,  και να πορευόμεθα εν ειρήνη , συμμετέχοντες στα Μυστήρια  της  αγίας μας Εκκλησίας, η οποία είναι η Κιβωτός της Σωτηρίας μας.
     Μόνο μέσα από αυτή και τα Μυστήριά της, μπορεί να σωθεί ο άνθρωπος...
                 ΓΕΡΩΝ ΓΑΒΡΙΗΛ
         ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ Ι.Μ.ΟΣΙΟΥ ΔΑΥΙΔ
           Ι.Μ.Οσίου Δαυίδ, 19/6/2021
        Ψυχοσάββατο της Πεντηκοστής.
        (https://youtu.be/KPXPCmsk1Ok)

Δεν υπάρχουν σχόλια: