Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 31 Ιουλίου 2021

Σήμερα λοιπόν θα σας πω μια ιστορία... Πέρα για πέρα αληθινή!



Σήμερα λοιπόν θα σας πω μια ιστορία...

Πέρα για πέρα αληθινή!

Αρχικά θα ήθελα να ξεκαθαρίσω πως εγώ πιστεύω στον Κύριο και Χριστό μου αλλά και η οικογένεια μου σέβεται και αγαπά περισσότερο που την Παναγία!

Έτσι θα σας διηγηθώ μια ιστορία με την Παναγία μας! 

Η ιστορία αυτή αφορά κυρίως την μαμά μου.

Πριν ακριβώς 10 χρόνια η μικρή μου αδελφή είχε ένα πολύ σοβαρό ατύχημα τροχαίο.

Οδηγός ο πατέρας μου...

Χτύπησαν και οι δύο αλλά η αδελφή μου χτύπησε στο κεφάλι (βαριές κρανίο εγκεφαλικές κακώσεις)με αποτέλεσμα το παιδί να είναι σε κόμμα πάρα πολύ καιρό .οι γιατροί αρχικά δεν μας έδιναν καμία ελπίδα.

Στην οικογένεια μου είμαστε 4 παιδιά και παρά το ότι είμαστε και οι 4 διαφορετική είμαστε πολύ δεμένοι.

Ζούσαμε έναν εφιάλτη.

Μέρα με την μέρα βλέπαμε την αδελφή μας να χάνετε.

Οι γονείς μου μέσα στην απόγνωση , το παιδί στην εντατική και η μόνη ελπίδα για σωτηρία η προσευχή.

Ένα μεσημέρι εκλεγα τόσο πολύ και παρακαλούσα τον Θεό να πάρει εμένα και να αφήσει την αδελφή μου να ζήση.

Εκλεγα με αναφυλητα...

Και ξαφνικά ένιωσα σαν κάποιος να με πιάνει από τον ώμο για κάποια δευτερόλεπτα και αμέσως έφυγε από πάνω μου το βάρος και ο πόνος.

Από εκείνη την στιγμή ήξερα πως η αδελφή μου θα γίνει καλά.

Το ίδιο μεσημέρι η μητέρα μου βρισκόταν στο Θριάσιο και περιμενε το απογευματινό επισκεπτήριο στο οποίο θα πήγαινα και εγώ.

Όταν έφτασα εκεί είδα πρώτη φορά την μητέρα μου μετά από αρκετές μέρες να χαμογελάει λίγο.

Την ρώτησα αν είχαμε κάποιο ευχάριστο νέο.

Και μου είπε :

"Συνέβη κάτι περίεργο . 

Βγαίνοντας από το μεσημεριανό επισκεπτήριο και περιμένοντας το απογευματινό πήγα στην εκκλησία του νοσοκομείου άναψα κεράκι και προσευχομουν κλαίγοντας στην Παναγία να μην μου πάρει το παιδί μου.

Βγήκα από την εκκλησία έκατσα σε ένα παγκάκι και σαν να με πήρε για λίγο ο ύπνος.

Δεν ξέρω αν όντως με πήρε ο ύπνος ή είδα ένα όραμα.

Είδα μια γυναίκα ντυμένη στα μπλε με μια μπλε μεταξωτή μαντήλα να βγαίνει από την εκκλησία να έρχεται κοντά μου και να μου λέει πως το παιδί σου θα σωθεί και πως όλα θα πάνε καλά"

Όταν το άκουσα ανατριχιασα...

Όπως της είπε η Παναγία μας έτσι και έγινε.

Το παιδί ταλαιπωρήθηκε πολύ.

Πολλά χειρουργια στο κεφάλι και στο χέρι αλλά με την βοήθεια της Παναγίας τον μικρό μου είναι καλά υγιέστατη και παρά τις προβλέψεις των γιατρών ζωντανή.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι γιατροί ακόμα και τώρα την φωνάζουν παιδί θαύμα.

Αργότερα ψάχνοντας η μαμά μου έμαθε πως η Παναγία που την εμφανίστηκε ήταν η Φανερωμένη .

Έτσι όταν το παιδί έγινε τελείως καλά την πήρε η μαμά μου και την πήγε να την προσκυνήσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια: