Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021

Ο άγιος Πατήρ ημών Ιωάννης Καλαΐδης " Όχι παιδί μου, ήσουν δυνατός..."



 Ένας πνευματικός μου αδερφός επισκεπτόταν κάποιο ζηλωτικό μοναστήρι, στο οποίο διατηρούσε φιλικές σχέσεις με την αδελφότητα.

 Κάποιες φορές είχε μιλήσει στις μοναχές για την αγιότητα του Οσίου Παϊσίου, του Αγιορείτου. Οι μοναχές δέχονταν με καλή διάθεση αυτά που άκουγαν, για τον βίο του Οσίου Πατρός!

Ο γέροντας όμως του μοναστηριού εξέφραζε τις αμφιβολίες του για τον Άγιο Πατέρα. Σε μια συζήτηση για τα καπνά ισχυρίστηκε ότι όσοι τα καλλιεργούν, θα πάνε στην Κόλαση. Τότε ο πνευματικός αυτός αδερφός ρώτησε τον γέροντα του μοναστηριού πώς θα μπορούσαν να ζήσουν οι άνθρωποι αυτοί, γιατί σε ορισμένες από τις περιοχές αυτές είναι αδύνατον να υπάρξουν άλλες καλλιέργειες. Ο ζηλωτής γέροντας τότε σηκώθηκε και σήκωσε το χέρι του για να ραπίσει τον άνθρωπο αυτόν!  Ήταν δίπλα μάλιστα και ένας άλλος ζηλωτής ιερέας που γελούσε χαρούμενος γι' αυτό που συνέβη! Τελικά το επεισόδιο απετράπη, με την ψύχραιμη στάση αυτού του αδερφού, ο οποίος καθ' όλη τη διάρκεια του περιστατικού, παρέμεινε απαθής!

Μετά από μερικές ημέρες επικοινώνησε με τον άγιο Πατέρα μας Ιωάννη και αφού του διηγήθηκε τι έγινε, του είπε: " Εγώ πάτερ μου ήμουν αδύναμος".

Ο πατήρ Ιωάννης όμως του είπε: " Όχι παιδί μου!  Ήσουν δυνατός!  Αδύναμος θα ήσουν αν είχες διαμαρτυρηθεί!  Ο Χριστός ήταν δίπλα σου και σε έβλεπε!

Αυτός ο γέροντας στράφηκε εναντίον σου γιατί είχες μιλήσει στις μοναχές για τον άγιο Παΐσιο! "

Με την διάκριση που είχε λάβει από τον Θεό ο Άγιος Πατήρ, μπορούσε να φωτίζει και να καθοδηγεί τα πνευματικά του παιδιά και να τους φανερώνει το θέλημα του Κυρίου! 

Να έχουμε πάντοτε την αγία ευχή του!


Τσεσμετζής Μιλτιάδης - εκπαιδευτικός

Δεν υπάρχουν σχόλια: