Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2021

Περί διακρίσεως..

 



Περί διακρίσεως..


Ένας έγγαμος άνθρωπος λέει: 

"Εγώ θα προσευχηθώ απόψε." ή λέει: 

"Εγώ θέλω να κάνω κάθε βράδυ τρεις ώρες προσευχή" και μόλις πάει σπίτι του και φάει και τακτοποιηθεί κλείνεται μέσα στο δωμάτιό του για να κάνει τις προσευχές του και προσεύχεται και μελετά ώρες. 

Ναι, το κάνει από καλή διάθεση, από αγάπη Θεού, από ζήλο. 

Αλλά είναι αδιάκριτος!

Για ποιο λόγο; γιατί έξω από το δωμάτιό του είναι η γυναίκα του και τα μωρά του που τον έχουν ανάγκη να τους μιλήσει, να καθήσει μαζί τους, να τους σταθεί..

Και αυτός προσεύχεται και δεν κάθεται με τη σύζυγό του και δημιουργεί προβλήματα σπίτι του. Και όταν μετά η σύζυγός του έχει προβλήματα και διαμαρτύρεται και λέει: "Κάτσε κι εσύ λίγο μαζί μας!", "Βοήθα κι εσύ λίγο τα παιδιά!", "Κάνε κάτι!" λέει εκείνος: "Μα εγώ κάνω το έργο του Θεού!" 

Ενώ αυτό που κάνει μπορεί να φαίνεται έργο του Θεού αλλά είναι αδιάκριτο!

Να κάνεις και την προσευχή σου αλλά δεν είναι μόνο η προσευχή που έχεις καθήκον, έχεις κι άλλα καθήκοντα. Είσαι σύζυγος, είσαι πατέρας, είσαι οικογενειάρχης. Θα κοιτάξεις κι άλλα πράγματα.

 

Ή κάποιος άνθρωπος λέει: 

"Έχω κάποια χρήματα και θα τα δώσω όλα στους φτωχούς!" 

Καλό πράγμα είναι να δώσει στους φτωχούς. Ναι, αλλά δεν σκέφτηκε όμως ότι: "Δεν είμαι μόνος μου!  Αν ήμουν μόνος μου να τα δώσω όλα! Όμως έχω πίσω μου παιδιά, σύζυγο οικογένεια. Τι θα γίνει; έχω χρήματα να τακτοποιήσω τα παιδιά μου; να τα σπουδάσω; να θρέψω την οικογένειά μου;

Να ανταποκριθώ στις ανάγκες μου;" 

Βλέπετε, αδιακρισία..


π.Αθανάσιος Μητρ. Λεμεσού


https://youtu.be/wFXtN680-Mk

Δεν υπάρχουν σχόλια: