Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2023

Άνθρωπος και ιδιοφυΐα. Ακαδημαϊκός Leon Dănăilă, νευροχειρουργός, ερευνητής και εφευρέτης:


 Άνθρωπος και ιδιοφυΐα.

 Ακαδημαϊκός Leon Dănăilă, νευροχειρουργός, ερευνητής και εφευρέτης:

 ,,▪️Έχω μάθει σε όλη μου τη ζωή και έχω διδάξει και άλλους, έχω διαβάσει έναν τεράστιο αριθμό και έχω δημοσιεύσει δεκάδες χιλιάδες σελίδες, ολόκληρες εξειδικευμένες πραγματείες, καρπός μιας συνεχούς διδακτικής δραστηριότητας.  Με παρασημοφόρησαν τρεις πρόεδροι της Ρουμανίας.
 Έλαβα τον τίτλο του Doctor Honoris Causa από πολλά πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο.

 ▪️Αποτελούν μέρος των σημαντικότερων επαγγελματικών ενώσεων της παγκόσμιας νευροχειρουργικής.  Ανέπτυξα μια χειρουργική τεχνική που φέρει το όνομά μου.  Έχουμε πραγματοποιήσει περισσότερες από 40.000 επεμβάσεις στον εγκέφαλο ή στο νωτιαίο μυελό, στη χώρα ή σε νοσοκομεία του εξωτερικού.  Επένδυσα το τελευταίο λέι που κέρδισα στην έρευνα, μένω σε ένα λιτό διαμέρισμα, χρησιμοποιώ το μετρό και δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου αλλιώς.

 ▪️Αν ήμουν πάλι 17 χρονών, θα έκανα το ίδιο, χωρίς κανένα δισταγμό.  Και ξέρετε γιατί;  Γιατί ο πολυτιμότερος πλούτος, στην πραγματικότητα ο μόνος με τον οποίο μπορείς να πας ήσυχα ενώπιον του Θεού, είναι το άθροισμα των πράξεων και των χειρονομιών που έχεις κάνει στην υπηρεσία των ανθρώπων, χωρίς να περιμένεις αντάλλαγμα.Περηφάνια, υποκρισία, ψέματα, κλοπή , η δυσπιστία, η ανεντιμότητα και όλα τα άλλα κακά που αλέθουν τη συλλογική μας ταυτότητα σήμερα κάποια στιγμή θα υποχωρήσουν, να είστε σίγουροι για αυτό, στον σεβασμό, την ευπρέπεια, την τιμή και την αλήθεια.Πιστέψτε με, ξέρω τι λέω!
 Δεν υπάρχει άλλος τρόπος!,,

 ▪️«Πούλησα και το διαμέρισμα που μένω για να έχω κάποια χρήματα για έρευνα, με την προϋπόθεση να μείνω σε αυτό μέχρι να πεθάνω, ώστε να μην έχω πια πλούτη.  Από υλική άποψη, αυτή τη στιγμή είμαι ο πιο φτωχός γιατρός στον κόσμο - όχι στη χώρα, αλλά στον κόσμο.  Δεν μου μένει τίποτα, ούτε το σπίτι, δεν μου μένει τίποτα.  Αλλά από ψυχής είμαι ο πιο πλούσιος στον κόσμο.  Η καρδιά μου είναι γεμάτη, είμαι πολύ ικανοποιημένη, έχω κάνει τα πάντα για τους ανθρώπους, αγαπώ πολύ τους ανθρώπους, να κάνω καλό στους ανθρώπους και να κάνω τους ανθρώπους καλό!  Αυτή η αγάπη για τους ανθρώπους με ικανοποιεί περισσότερο».  (Λέων Δανάιλα)

Δεν υπάρχουν σχόλια: