Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2023

Το μπουκάλι του Αγίου Νεκταρίου. Πατήρ Ιωάννης Ιστρατι


Το μπουκάλι του Αγίου Νεκταρίου

 Έχω πάει 20 φορές στον Άγιο Ιεράρχη Νεκτάριο στην Αίγινα.  Είναι άγιος θεραπευτής, γιατρός χωρίς χρήματα, άγιος μοναχός, επιφανής θεολόγος της Υπεραγίας Τριάδος, ιεράρχης που υπερασπίζεται την αλήθεια.  Τον αγαπάω πολύ.  Όταν πάω στον τάφο του, παίρνω πλαστικά μπουκάλια λαδιού που έχουν στο αρχονταρίκι εκεί.  Είχα μερικά.
 Πριν από τρεις μήνες περίπου, μια κυρία από την εκκλησία μου με ρώτησε: Πατέρα,  έχεις λάδι από το κερί από τον Άγιο Νεκτάριο, από την Ελλάδα;
 Εγώ: Κυρία, έχω κάτι  στο σπίτι.
 Αλλά το ξέχασα μετά.
 Την επόμενη Κυριακή μου ήρθε πάλι η κυρία: Πατέρα, σε ικετεύω από καρδιάς, λάδι από τον Άγιο Νεκτάριο;
 Ναι κυρία μου ναι γιατί χρειάζεστε τόσο πολύ;
 Λέει: Έχω την κουνιάδα μου με καρκίνο του μαστού, και ένας γέρος ιερέας από το Ντερβέντ της είπε να δώσει στον εαυτό της ιερό λάδι από τον  Άγιο Νεκτάριο.  Δεν μπορούμε να  πάμε στην Ελλάδα, παρακαλουσε με χιλιάδες δάκρυα.
 Εντάξει, κυρία, είπα λίγο κουρασμένος.
 Στο σπίτι ψαχούλεψα το ντουλάπι με αγίους.  Βρήκα περίπου πέντε μπουκάλια του Αγίου Νεκταρίου.  Κάθισαν εκεί και περίμεναν σιωπηλοί.  
  Τα έβγαλα, για να βγω από το στόμα της.  Μέσα στην αναισθησια μου, το είδα σαν μια εξωτική προσπάθεια, σαν μια επιμονή μιας κυρίας με σταθερές ιδέες.   Το θέλει οπωσδήποτε από τον Άγιο Νεκτάριο.  ΕΝΤΑΞΕΙ.
 Τον περασμένο μήνα, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, εμφανίστηκε η κυρία με μάσκα στο πρόσωπό της, μου πήρε τα χέρια και άρχισε να κλαίει δυνατά.
 Τότε μου λέει: Πατέρα, ο καρκίνος ήταν τεράστιος, όπως φαίνεται ήθελαν να της βγάλουν το στήθος, αλλά από τότε που βάζω λάδι από τον Άγιο, ο καρκίνος μειώνεται.  Είχε το μέγεθος ενός μικρού κερασιού.
 Έτρεμα στη δύναμη των προσευχών των αγίων.  Και περισσότερο από αυτό, έκλαψα την τεράστια αναισθησία μου, καθισμένος με τα μαργαριτάρια της χάρης στο σπίτι, κλεισμένα σε μια ντουλάπα.
 Πόσο τυφλοί είμαστε στο έλεος του Θεού και πώς μας προσπερνάει, και προσποιούμαστε ότι δεν Τον είδαμε ποτέ.
 Πόσο απεριόριστα μας αγαπά ο Θεός!

Πατήρ Ιωάννης Ιστρατι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: