Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024

Ο Θεός μπορεί να κάνει τον προάγγελο του θανάτου προάγγελο της ζωής.ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΥ ΡΩΣΣΟΥ!



Ο Θεός μπορεί να κάνει τον προάγγελο του θανάτου προάγγελο της ζωής

 Σας έγραψα πριν από περίπου ένα χρόνο για ένα παντρεμένο κορίτσι με καρκινικούς σχηματισμούς μέσα στο κρανίο που πίεζαν τον εγκέφαλο.  Είχε -σύμφωνα με τους γιατρούς- λίγους μήνες ζωής.  Το κορίτσι έκλαψε απελπισμένα και προσευχήθηκε πολύ.  Ένα βράδυ ονειρεύτηκε έναν τρυφερό και ντροπαλό νεαρό που του είπε: γιατί δεν διαβάζεις την προσευχή μου;  Η κοπέλα τον ρώτησε: τι προσευχή έχεις, να είσαι νέος.
 Αυτός του απάντησε: Είμαι ο Γιάννης και πηγαίνω στα κρεβάτια των αρρώστων, βοηθάω τα μωρά να μιλήσουν, δίνω το δώρο της γέννησης σε νεαρές γυναίκες που δεν μπορούν να κάνουν μωρά.
 Το κορίτσι ξύπνησε και άρχισε να προσεύχεται πολύ στον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο.  Καθημερινά.  Με πήρε τηλέφωνο και ήρθε από 400 χλμ., στην Εκκλησία μας όπου του διάβασα προσευχές με το σκουφάκι του Αγίου Ιωάννη στο κεφάλι.
 Μετά από πολλές προσευχές, όντας στο νοσοκομείο, η επικεφαλής νοσοκόμα ήρθε το βράδυ φουσκωμένη να του κάνει εξετάσεις, γιατί έτσι είπε ο γιατρός.  Ονειρεύτηκε τον Άγιο Ιωάννη που τον διέταξε να ξανακάνει τις εξετάσεις, ότι το κορίτσι θεραπεύτηκε.  Τι συνέβη.

 Μετά από ένα χρόνο που η κοπέλα δεν είχε απολύτως τίποτα, μου έγραψε ξανά με χιλιάδες δάκρυα.  Έχει πάλι μεγάλο πονοκέφαλο.  Πήγε για εξετάσεις.  Οι καρκινικοί δείκτες είναι και πάλι πολύ υψηλοί.  Οι γιατροί του είπαν ότι ο καρκίνος του κρανίου είχε υποτροπιάσει.

 Με χτύπησε στο κεφάλι με μια βαριοπούλα.  Κατάπια τα δάκρυα μου.  Πως και έτσι?  Πού έκανα λάθος?  Ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος δεν κάνει θαύματα μόνο για ένα χρόνο.  Και μετά θάνατος.
 Έγραψα στο κορίτσι να προσευχηθεί στον Άγιο Ιωάννη.  Της είπα: Θα του ζητήσω κι εγώ να ασχοληθεί με την υπόθεση.  Μια μέρα ήμουν καλός για το τίποτα.
 Το κορίτσι μου γράφει όλο και πιο απελπιστικά.  Οι δείκτες όγκου ήταν τεράστιοι.  Οι γιατροί του έδωσαν ένα μήνα ζωής.  Μου είπε:
 Πατέρα μου, δεν θέλω να πεθάνω.  Προσευχήσου σε όλους τους αγίους.  Για μένα μένει μόνο ένα πράγμα: ο θάνατος.
 Της είπα: Ο Θεός μπορεί να κάνει την αναγγελία του θανάτου την αναγγελία της ζωής.
 Έκλαιγε τόσο δυνατά στο τηλέφωνο που δεν μπορούσα να καταλάβω τίποτα από όσα έλεγε.  Ήμουν εκεί στα γιγάντια βάσανά της, αβοήθητη, άχρηστη.
 Προσευχήθηκα για αυτήν.  Και ακόμη.  Ο Άγιος Ιωάννης που εμφανίστηκε στον γιατρό είπε ξεκάθαρα: Θεράπευσε.  Ο Άγιος Ιωάννης δεν μπορεί να πει ψέματα.
 Μου ήρθε μια ιδέα.  Τηλεφώνησα στην κοπέλα.  "Πηγαίνετε να κάνετε το rmn, ct, όλες τις αναλύσεις, ότι δεν είναι για θάνατο. Ο αγίος μας αγαπημένη δεν μπορεί να πει ψέματα".
 Το κορίτσι έχει φύγει.  Κλίση.  Δεν πίστευε πια τίποτα.  Μου είπε συντετριμμένη: Ευχαριστώ τον Θεό για το δώρο ενός έτους ζωής.  Και έκλεισε το τηλέφωνο.
 Την επόμενη μέρα με φωνάζει: πατέρα!!!!
 Οι δείκτες όγκου ήταν τεράστιοι επειδή είμαι έγκυος.  Γι' αυτό πονούσε το κεφάλι μου.  Είπατε ότι η αναγγελία θανάτου θα είναι αναγγελία ζωής.  Θα γίνει μωρό!
 Ευχαρίστησα τον Άγιο με δάκρυα.
 Ο Άγιος Ιωάννης δεν μπορεί να πει ψέματα.

Πατήρ Ιωάννης Ιστρατι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: