Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 19 Μαρτίου 2024

Αναφέρει προσκυνητής!Ενα περιστατικό στο Άγιον Όρος θαυμαστό γεγονός που έχει συμβεί σε εμένα!!!

 


Ενα περιστατικό στο Άγιον Όρος  θαυμαστό γεγονός που έχει συμβεί σε εμένα!!!

Θέλω να σας πω κάτι που μου συνέβη την εποχή της του κορονοϊού και των λοκνταουν..

Στο δεύτερο λοκνταουν ήμουν στο Άγιον όρος όπου είχα εξομολογηθεί σε έναν πολύ καλό πνευματικό.

Ο πνευματικός αυτός είναι χαρισματικός.

Σε βλέπει και ξέρει τα πάντα για εσένα.

Όταν τον επισκέπτομαι δεν χρειάζεται να του πω τίποτα. Μου τα λέει όλα αυτός και στο τέλος με ρωτάει αν ξεχάσαμε τίποτα.

Τότε λοιπόν στο δεύτερο λοκνταουν μου έβαλε επιτίμιο και μου είπε να μην πάρω μέρος στην θεία κοινωνία για ένα πολύ μεγάλο διάστημα.

Έφυγα και το Πάσχα το έκανα με την οικογένειά μου στην Ρούμελη.

Για την ανάσταση πήγαμε σε ένα ησυχαστήριο λίγο πιο έξω από την πόλη.

Μείναμε όπως το συνηθίζουμε μέχρι το τέλος της αναστάσιμης ακολουθίας

Την ώρα της θείας κοινωνίας πέρασαν όλοι για να κοινωνήσουν. Εγώ ένιωθα πολύ άσχημα που έπρεπε να απέχω. Όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας και θα ήμουν ο μόνος που δεν θα κοινωνούσε.

Ντράπηκα να είμαι ο μόνος χωρίς να κοινωνήσω.

 Σκέφτηκα ότι κανείς δεν ήξερε το επιτίμιο που είχα από τον πνευματικό στο Άγιον Όρος.

Έτσι σκέφτηκα για το έθιμο και για την ημέρα που ήταν να κοινωνήσω.

Πήγα με τους τελευταίους και πήρα θεία κοινωνία.

Μόλις ο ιερέας έβαλε την λαβίδα με τα τίμια Δώρα στο στόμα μου έγινε αυτό που ακούγεται και δεν πιστεύετε από κανέναν.

Γέμισε το στόμα μου με γεύση από φρέσκο ( ζωντανό ) αίμα. Λες και δεν ήταν Νάμα αλλά ζεστό αίμα . Δεν υπήρχε στο στόμα μου η γλυκιά γεύση του οίνου αλλά του αίματος.το στόμα και τα χείλη μου κολλούσαν από το αίμα.

Το κομματάκι από το πρόσφορο το μασούσα και δεν κόβονταν με τίποτα. Η αίσθηση του ωμού κρέατος. 

Τρελάθηκα. Δεν ήξερα τί να κάνω.

Δεν  περίμενα να νιώσω κάτι τέτοιο γιατί δεν πίστευα ότι το κρασί και το ψωμί μπορούν να μετατραπούν σε σώμα και αίμα.

Όλα αυτά τα έβλεπα συμβολικά.

Μετά από αυτό πήγα πάλι στο Άγιον Όρος για να εξομολογηθώ και να ζητήσω συγγνώμη από τον πνευματικό για την παρακοή μου και να του αναφέρω το θαύμα της θείας κοινωνίας που έζησα.

Δεν ξέρω αν γίνω πιστευτός. αλλά εγώ έζησα το θαύμα του θυσιαστηρίου και της θείας κοινωνίας.

Ζητάω πάλι συγνώμη για την ανωνυμία .

Δεν υπάρχουν σχόλια: