Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

A documentary for saint Ephraim









Hello! My name is Angel Bonchev. I live in Sofia, Bulgaria. In the past 10 years I've been working as journalist (news anchor and reporter) in Tv Evropa www.tvevropa.com. Even that I am a "news man", my greatest passion is to make documentaries about our religion - Orthodox Christianity. I already made two films - "The wonderworker saint Nektarios" and documentary about the churches in my hometown -"The holy city- Asenovgrad". My next goal is to shoot a film about the life and the martyrdom of one greek orthodox Saint- Saint Ephraim. I will use the raised money to pay my team- editor, cameraman, editing, special effects, lights, organisation, camera, microphones, actors (10 minimum), visiting Greece (Nea Makri). I have no doubts I will make my dream come true, but first I need God`s help and then your help. And I am sure when you see the movie you will be grateful to know that you donated and the documentary is realized BECAUSE OF YOUR HELP.

We can't live only with the food for our bodies, we need a food for our souls too............ If you help me God and Saint Ephraim will help you ! ! ! Thanks to everyone who will support that cause!



Γεια σας! Ονομάζομαι Άγγελος Μπόντσεφ. Ζω στα Σόφια, Βουλγαρία. Κατά τα τελευταία 10 χρόνια έχω εργαστεί ως δημοσιογράφος σε τηλεοπτικά Evropa www.tvevropa.com. Ακόμη είμαι ένας "άνθρωπος των ειδήσεων», το μεγαλύτερο πάθος μου είναι να κάνω ντοκιμαντέρ σχετικά με τη θρησκεία μας - Ορθόδοξη Χριστιανοσύνη. Έχω ήδη κάνει δύο ταινίες - «θαυματουργός άγιος Ο Νεκτάριος» και ντοκιμαντέρ για τις εκκλησίες στην πατρίδα μου - "Το Άγιο πόλης- Asenovgrad». Ο επόμενος στόχος μου είναι να γυριστεί μια ταινία για τη ζωή και την martirdom μιας ελληνικής ορθόδοξης Άγιος-Όσιος Εφραίμ. 
Θα χρησιμοποιήσω τη συγκέντρωση των χρημάτων για να πληρωθεί η ομάδα μου: κάμεραμαν, edditing, ειδικά εφέ, φώτα, οργάνωση, κάμερα, μικρόφωνα, ηθοποιοί (10 τουλάχιστον), που επισκέπτονται την Ελλάδα (Νέα Μάκρη). Δεν έχω καμία αμφιβολία να κάνω το όνειρό μου, αλλά πρώτα θέλω την βοήθεια του Θεού και στη συνέχεια τη βοήθειά σας. 
Και είμαστε σίγουροι ότι βλέποντας την ταινία θα είμαστε ευγνώμων γνωρίζοντας ότι η προσφορά σας πραγματοποίησε το συγκεκριμένο ντοκιμαντέρ λόγω της βοήθειά σας.
Δεν μπορούμε να ζήσουμε μόνο με την τροφή για το σώμα μας, χρειαζόμαστε μια τροφή για την ψυχή μας πάρα πολύ ............ 
Αν μπορείτε να με βοηθήσει ο Θεός και ο Άγιος Εφραίμ θα σας βοηθήσει! ! ! 
Ευχαριστούμε όλους όσους θα υποστηρίξουν αυτή την υπόθεση!

Δεν υπάρχουν σχόλια: