Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 2 Απριλίου 2016

Η ΜΟΝΑΧΗ ΠΕΛΑΓΙΑ ΤΡΟΥΜΟΥΛΙΑΡΗ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ. ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΨΥΧΗ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΘΕΙΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ."Ήταν ο φύλακας άγγελός σου που σε συνόδεψε"








- Μια άλλη Κυριακή πήγα ξανά στην Εκκλησία. Την ώρα
Που άναβα το κερί μου βλέπω την αδελφή Πελαγία να κοιτάζει
Συνεχώς  προς το μέρος μου με εκστατικό βλέμμα. Στην ερώτηση



Μου γιατί μέ έβλεπε τόσο επίμονα, μου άπαντά: Την ώρα που ήρθες  και άναβες το κερί σου σε συνόδευε ένας ψηλός ωραίος, αξιωματικός  ό όποιος σε βαστούσε από τους ώμους. Όταν άναψες το  κερί, εκείνος έφυγε. Και είπα μέσα μου: φαίνεται ότι ή η κόρη του  γιατρού αρραβωνιάσθηκε. Όχι, της είπα. Τότε μου λέγει
  Ήταν ο φύλακας άγγελός σου που σε συνόδεψε».


 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ 2015. ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΙΟΣ ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ Π. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: