Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016

ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΕΞΗΓΟΥΣΕ ΟΤΙ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΒΕΛΙΜΙΡΟΒΙΤΣ.









Το όνειρο που εξηγούσε ότι ό αδελφός δε θα επιστρέφει


Ή Ντόνκα Στογιάνοβιτς άπ’ τό Μπίτολιε μάς διηγείται γιά την περίπτωση τού αδελφού της τά έξης: Ό αδελφός μου Ιωάννης Σέκουλιτς ήταν αγιογράφος. Καί είχε αγιογραφήσει καί τή σημερινή μητρόπολη στο Μπίτολιε. Πέθανε πριν 3 χρόνια στο Κνιάζεβο, κοντά στη Σόφια. Εκείνη τή χρονιά μάς έγραφε ότι θα έρθει την Ανάσταση κι εμείς τόν περιμέναμε μέ χαρά. Αλλά δεν ήρθε.


 Λυπόμασταν καί νιώθαμε κάπως παράξενα πού δεν ήρθε. Εγώ ειδικά σάν αδελφή του, λυπόμουν πολύ γι' αυτό. Όμως μετά την Ανάσταση τόν είδα στ’ όνειρο μου μία νύχτα. Με χαιρέτησε καί μου είπε: «’Ήθελα ν ’ρθω, αλλά να, αυτό μου συνέβη». "Ύστερα από λίγο μου ήρθε ή είδηση, ότι ό αδελφός μου ό Ιωάννης αναπαύτηκε εν Κυρίω καί μάλιστα ακριβώς εκείνη τή νύχτα τού τόν ονειρεύτηκα.


 ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΒΕΛΙΜΙΡΟΒΙΤΣ. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ . ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΧΡΟΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: