Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΜΕΘΥΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΘΕΡΑΠΕΥΣΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΒΕΛΙΜΙΡΟΒΙΤΣ.







Κάποιος εργάτης απ’ τό Βάλιεβο Μπουντίμιρ Τομάσεβιτς, εργάτης ραπτικής, γράφει κατά λέξη την εξής επιστολή: «Είμαι εργάτης σέ ραφείο καί επειδή ήμουν αλκοολικός ονειρεύτηκα μιά νύχτα τόν Άγιο Αρχάγγελο Μιχαήλ να μου λέει “μην πίνεις άλλο”. Εγώ όμως δεν κατάλαβα τό ιερό καθήκον που είχα καί συνέχισα να πίνω. Μία μέρα καθόμουν στο καφενείο, παρήγγειλα ρακί κι όταν άπλωσα να τό πάρω καί να τό πιω έσπασε τό ποτήρι στο χέρι μου, ένα ρίγος μέ διαπέρασε καί σκέφτηκα ότι κάτι πρέπει να σημαίνει αυτό. Από τότε πέρασαν τρία χρόνια καί σάς παρακαλώ να μου απαντήσετε τι θα γινόμουν αν συνέχιζα κι άλλο να πίνω;».


 ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΒΕΛΙΜΙΡΟΒΙΤΣ. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ . ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΧΡΟΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: