Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

Ή ιστορία μιας επιστροφής στην πίστη.







 


Μάς διηγείται ό αδελφός Μπ. Το. Άπ’ τά Βρνιάτς: «Έξι χρόνια έπινα αυτό τό νερό στα ιαματικά λουτρά. Ό γιατρός μου είπε, ότι έχω φυματίωση. Στο τέλος της έκτης χρονιάς μου είπε πάλι, ότι δύσκολα θα μπορέσω να ζήσω περισσότερο από τρεις μήνες. Εκείνη την εποχή δεν πήγαινα καν στήν εκκλησία κι ούτε ήξερα γιά τό Θεό καί τό Ευαγγέλιο. Τότε ξέσπασε ό πόλεμος καί μέ απομόνωσαν. Στο στρατόπεδο όπου ήμουν φυλακισμένος υπήρχε ένας άνθρωπος ό όποιος διάβαζε την Καινή Διαθήκη. Καί σα να τόν κατεύθυνε ό ίδιος ό Θεός, καλούσε ειδικά εμένα καθημερινά να διαβάσουμε μαζί την Καινή Διαθήκη. Εκεί ή ψυχή μου ξύπνησε καί την κατέλαβε μεγάλος φόβος γιά τή σωτηρία της. Ό φόβος γιά την ψυχή ξεπέρασε τό φόβο μου γιά τό σώμα.



 ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΒΕΛΙΜΙΡΟΒΙΤΣ. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ . ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΧΡΟΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: