Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2019

Ένας νεαρός άνδρας ήρθε σε έναν σοφό πρεσβύτερο και είπε: "Θέλω να ανοίξω τα πνευματικά μου μάτια ώστε να βλέπω τον κόσμο όπως είναι!"


Ένας νεαρός άνδρας ήρθε σε έναν σοφό πρεσβύτερο και είπε:
"Θέλω να ανοίξω τα πνευματικά μου μάτια ώστε να βλέπω τον κόσμο όπως είναι!"
- Και δεν φοβάσαι τι θα δεις; - ρώτησε ο γέροντας.
- Όχι, δεν φοβάμαι !

Ο γέροντας άγγιξε τα μάτια του και ρώτησε:
- Τι βλέπεις τώρα;

Ο νεαρός κοίταξε και είπε: "Βλέπω ζώα, όπως οι άνθρωποι!
- Και αυτό συμβαίνει επειδή τα ζώα με τις πράξεις τους συχνά ενεργούν σαν άνθρωποι!

Τότε ο Γέροντας άγγιξε ξανά τα μάτια του νεαρού και ρώτησε:
- Και τώρα, τι βλέπεις;
Κοίταξε γύρω και αναφώνησε:
- Βλέπω, ανθρωπους σαν τα ζώα!
"Και αυτό συμβαίνει γιατί οι άνθρωποι συχνά συμπεριφέρονται σαν ζώα και τους είδατε ως ανθρώπους μέχρι να καθαριστεί η όρασή σαε!"
- Αλλά είναι πολύ τρομακτικό να το δεις, πατέρα! Πες μου εσύ τι βλέπεις;
- Βλέπω όλους ως παιδιά μου, γιε μου! ο γέροντας απάντησε.
- Και ποια είναι αυτά τα μάτια, πρεσβύτερε ;
- Αυτά είναι τα μάτια της αγάπης, γιε μου αλλά πρέπει να τα πάρετε μόνοι σας!

Τα μάτια βλέπουν τα πάντα, η καρδιά καταλαβαίνει τα πάντα και μόνο η ΑΓΑΠΗ αντέχει τα πάντα.


του μοναχού Συμεών Άθω

Δεν υπάρχουν σχόλια: