Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019

Ευχαριστώ!


 "Ένα βράδυ, όταν επέστρεψε μετά από ένα κήρυγμα, ο ιερέας του επιτέθηκαν με όπλο λίγα τετράγωνα από το σπίτι του.  Δεδομένου ότι ήταν βαθιά θρησκευόμενος πριν πάει για ύπνο, κάθισε μπροστά στο γραφείο του και έγραψε την ακόλουθη προσευχή:

 "Κύριε, σήμερα  μου επιτέθηκαν .

 Και νομίζω ότι πρέπει να σας ευχαριστήσω για μερικά πράγματα.

 Πρώτα θέλω να σε ευχαριστήσω,
ότι ποτέ δεν έχουν επιτεθεί σε μένα πριν,
γιατί σε έναν κόσμο σαν τον δικό μας
 αυτό αντιστοιχη με ένα θαύμα.

 Δεύτερον, θέλω να σε ευχαριστήσω,
 ότι πήραν μόνο το πορτοφόλι μου όπως πάντα, υπήρχαν μόνο λίγα δολάρια σε αυτό.

 Σας ευχαριστώ, Κύριε,
γιατί η γυναίκα μου και η κόρη μου δεν ήταν μαζί μου,
γιατί θα ήταν πολύ φοβισμένοι,
 και αυτό ευτυχώς δεν τραυματίστηκα.

 Τέλος, Κύριε, σας ευχαριστώ πολύ,
ότι ήμουν ο άνθρωπος που λήστεψαν.
 όχι εκείνος που σκότωσαν . "

Δεν υπάρχουν σχόλια: