Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 17 Μαΐου 2020

Θα'θελα.......



Θα ‘θελα να ‘μουνα κεράκι
μεσ’ στου ναού το ιερό
να φώτιζα κι εγώ λιγάκι
το Δείπνο Σου το μυστικό.

Θα ‘θελα να ‘μουνα καντήλι
στην Άγια Τράπεζα σιμά
και μέσα απ’ την Ωραία Πύλη
θαύματα να ‘βλεπα ιερά.

Θα ‘θελα να ‘μουνα λαβίδα
μεσ’ στ’ άγιο δισκοπότηρο
ν’ άγγιζα κάθε μια ρανίδα
απ’ το Αίμα Σου το Θεϊκό.

Θα ‘θελα να ‘μουνα τα μάτια
του ιερουργού τα καθαρά
να ‘βλεπα πως από τα πλάτια
θα ‘παιρνες σάρκα και οστά.

Θα ‘θελα να ‘μουνα τα χέρια
μεσ’ στις παλάμες να κρατώ
Σενα που έπλασες τ’ αστέρια
και μεσ’ στην χούφτα Σου εγώ ζω.

Μα είμαι τα χείλη που σ’ αγγίζουν
το στόμα που σε δέχεται
και σε συνθλίβει, Λυτρωτή μου
τροφή μου για να γίνεσαι.

Είμαι το στέρνο που συντρίβεις
οι φλέβες που κυκλοφορείς
τα σπλάχνα που εσύ πληρώνεις
και η καρδιά που κατοικείς.

Είμαι η ψυχή που έχεις σώσει
με Αίμα πάνω στο Σταυρό
σε Σενα ολόθερμα ας προσφέρω
τον εαυτό μου, σ’ ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: