Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2020

Αρχιμανδρίτης Ραφαήλ (Καρελίν) .ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ.





Κάποτε, ενώ προσευχόμουν στο θυσιαστήριο δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ και να ξεπεράσω την ξηρότητα της καρδιάς μου: φάνηκε να έχει μετατραπεί σε πέτρα. Εκφώνησα κάθε λέξη με δυσκολία και ήθελα να ολοκληρώσω την προσευχή το συντομότερο δυνατό και να φύγω από το ναό, καθώς ένα αφόρητο βάρος ριχνόταν από τους ώμους μου. Επανέλαβα την προσευχή του Ιησού δυνατά, τώρα στον εαυτό μου, αλλά τα λόγια  δεν έφτασαν στη συνείδησή μου, σαν να φώναζα, θάβοντας το πρόσωπό μου στο μαξιλάρι, και μου φάνηκε ότι μια τέτοια προσευχή θα μπορούσε μόνο να εξοργίσει τον Θεό. Ακόμα, συγκρατήθηκα και κάθισα στο θυσιαστήριο συνεχίζοντας να κάνω κομποσκοίνι. Την ίδια μέρα, μια παλιά καλόγρια με πλησίασε, που ζούσε στην εκκλησία, πουλούσε κεριά και καθάριζε  την εκκλησία. Είπε: «Ξαπλώνω για να ξεκουραστώ και είδα σε ένα λεπτό όνειρο ότι έχετε πολύτιμους λαμπερούς λίθους στο χέρι σας και τις ταξινομείτε μία προς μία». Συνειδητοποίησα ότι αυτό το όνειρο έπρεπε να με ενισχύσει με την ελπίδα ότι ο Κύριος δέχεται την προσευχή,


Αρχιμανδρίτης Ραφαήλ (Καρελίν)

Δεν υπάρχουν σχόλια: