Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2020

"Εξημερώσατε τους υπερήφανους ..." ( Ψ. 118: 21 ).

 


 

"Εξημερώσατε τους υπερήφανους ..." ( Ψ. 118: 21 ).

 

 

Διάβασα ένα σοφό βιβλίο και για χάρη της Αλήθειας αποφάσισα να αφήσω το ερειπωμένο σπίτι μου, την φτωχή πόλη και τον πενιχρό μισθό… Και βρήκα στον εαυτό μου  ένα τεράστιο όμορφο σπίτι, γύρω από το οποίο, μπορούσα να δω όσο φτάνει το μάτι μου. Με  όμορφους κήπους. Εδώ ζούσαν  άνθρωποι,  που ήταν σαν και μένα γείτονες. Σύγκρινα την προηγούμενη ζωή μου  με μια νέα, και πραγματικά απολάμβανα να ζω καλά.

Ο χρόνος πέρασε, σκέφτηκα και αποφάσισα να αφήσω αυτή τη ζωή. Όλη η γη έγινε το σπίτι μου, όλοι οι ανοιχτοί χώροι έγιναν ο κήπος μου  και όλες οι αβλαβείς ευλογίες πέρασαν στην κατοχή του. Αλλά εδώ σαν  άνθρωπος δεν μπορούσα να αντισταθώ -, έγινα υπερήφανος. Κι εκείνη τη στιγμή βρέθηκα και πάλι στο σαθρό σπίτι μου με έναν κακό κήπο. Η θλίψη ήρθε στην καρδιά μου, αλλά στη συνέχεια ηρέμησα και είπα στον εαυτό του: "Το  πιο σημαντικό πράγμα που συνειδητοποίησα είναι  το πρόβλημα ότι έγινα υπερήφανος. Ήταν απαραίτητο να το αφήσω πρώτα ».

"Εξημερώσατε τους υπερήφανους ..." ( Ψ. 118: 21 ).

Δεν υπάρχουν σχόλια: