Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2020

ΑΥΤΉ ΉΤΑΝ Ή ΑΠΆΝΤΗΣΗ ΤΉΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ


Αὐτή ἦταν ἡ ἀπάντηση τῆς 
                ”Παναγίας”…
Ήταν ένας Αγιορείτης Γέροντας που πήγε στην Αθήνα....
 Το έμαθαν ότι στο τάδε σπίτι είναι ένας σεβάσμιος Γέροντας από το Άγιο Όρος και προσήλθε πολύς κόσμος να εξομολογηθεί...

Πήγε ταυτόχρονα και μία, που ”έβλεπε” την Παναγία και έγραφε αυτά που της έλεγε...
 Όταν ήρθε η σειρά της, την ρώτησε ο Γέροντας:

– Έχεις παιδί μου κάτι να πεις;

– Όχι Γέροντα, δεν έχω κάτι να πω...
 Εγώ βλέπω την Παναγία μας και μου ομιλεί και τα γράφω… Έχω ανέβει σε αρκετό καλό επίπεδο...

– Μπράβο παιδί μου, της είπε ο Γέροντας..
 Μπράβο! Σου εύχομαι μόνο να προσέχεις, να μην πέσεις… διότι ο άνθρωπος πάντοτε πρέπει να προσέχει...

– Τί έχεις Γέροντα να με συμβουλέψεις, για να ανέβω και άλλο επίπεδο;

– Να δω λίγο και τις άλλες και ό,τι σκεφτώ, θα σου πω στο τέλος...
 Αλλά εφόσον εσύ έχεις προκόψει, δεν νομίζω να έχεις ανάγκη από τις συμβουλές τις δικές μου…

     Ο Γέροντας είδε και άλλες κυρίες....

Αυτή ήπιε τον καφέ της, πήρε το κέρασμα και όταν ήρθε η στιγμή να φύγει, ο γέροντας την κάλεσε διακόπτοντας την εξομολόγηση και της είπε:

– Άκουσε να σου πω κάτι που δεν σε ρώτησα...
 Όταν βλέπεις την Παναγία μας, της λες τίποτα; Της ψάλλεις τίποτα;

– Όχι, την βλέπω να λάμπει, την βλέπω να ομιλεί και εγώ τα γράφω…

– Της Παναγίας, της αρέσει κατεξοχήν να της ψάλλει κάποιος το ”Χαίρε κεχαριτωμενη Μαρία…”.
    Να της ψάλλεις με αυτό τον ψαλμό, προκειμένου να την ευχαριστήσεις, που συγκαταβαίνει σε σένα....

– Ναι Γέροντα, να είναι ευλογημένο...!!!! 
           Σε ευχαριστώ....!!!!

Έτσι την επόμενη φορά που της παρουσιάστηκε η Παναγία, άρχισε αυτή να της ψάλλει το ”Χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία…” και καθώς έψαλλε, ακούστηκε από την ”Παναγία” να λέει:
– Σκάσεεεεεεε μωρηηηηηηηή…..
Αυτή ήταν η απάντηση της ”Παναγίας”… 
Αυτή όπως ήταν φυσικό κατατρόμαξε και ταπεινώθηκε σφόδρα...

Ο Γέροντας ήξερε, ότι ήταν πλανεμένη και τη γελάει ο διάβολος, διότι αυτοί στο Άγιον Όρος, πουλιά πιάνουν στον αέρα και έχουν τον διάβολο κάθε μέρα και βγάζουν τα μαλλιά τους με αυτόν....

Αλλά πως να την βοηθήσει όμορφα να το καταλάβει; Που αν της έλεγε: ”είσαι πλανεμένη και ότι είναι Σατανάς η Παναγία που σε παρουσιάζεται και σε γελάει”, θα αντιδρούσε και θα έλεγε: ”εμένα θα πεις;..”.

Της το είπε με έμμεσο τρόπο, προκειμένου να το διαπιστώσει μόνη της, μπας και συνέλθει…

Τέτοιοι ”φωτισμένοι” πλανεμένοι υπάρχουν σήμερα πολλοί, που νομίζουν ότι μιλάνε με το υπερπέραν και τους Αγίους…

Γέροντας Γαβριήλ Αγίου Όρους

Δεν υπάρχουν σχόλια: