Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2021

΄Εγραψα το 2017. Πριν χρόνια επισκέφθηκα.... Αναφέρει προσκυνητης.....

 


΄Εγραψα το 2017.

Πριν χρόνια επισκέφθηκα ένα Γέροντα σε μιά πόλη της Θεσσαλίας.Βαρύς χειμώνας.Όταν έφθασα στο σπίτι όπου διέμενε, τα παράθυρα και η εξώπορτα που έβλεπε στον μπροστινό ακάλυπτο χώρο του σπιτιού, ήταν όλα ανοιχτά.Ετσι απόρησα πως αυτός δεν κρυώνει.Ακαταστασία που δεν χρειάζεται να πω λεπτομέρειες.Απλώς αναφερω σκουπίδια ένα βουναλάκι σύρματα και χίλια δυό άλλα για να βάζει ο επισκέπτης κακό λογισμό.Κρατούσε στο δεξί του χέρι μία ράβδο για να μη μπορεί ο άλλος να του φιλήσει το χέρι.Αδελφοί μου, χθές το έμαθα.Είχα επισκεφθεί έναν Άγιο,που παρίστανε τον κατά Χριστό Σαλό.Για να μου μαυρίσει το λογισμό,μου λέει : Σταύρο, ο Καζαντζάκης πήγε στον Παράδεισο.Του είπα οτι πήγε στην κόλαση και ότι το έχω ακούσει στο Άγιον Όρος .Αμέσως με αφήνει προσβλητικά και βγαίνει έξω σαν να μου έλεγε οτι δεν θέλω κουβέντα μαζί σου.Και αυτό για να μη καταλάβω ότι είναι άγιος.Περίμενα αρκετή ώρα αλλά αυτός κάθονταν μέσα στο κρύο στη βεράντα του σπιτιού.Ερχεται μέσα, του αφήνω λίγα χρήματα και χθές έμαθα ότι ποτέ του δεν έπιασε χρήματα στα χερια του.Πήγαινε κάποιος,έπαιρνε τα χρήματα και τα μοίραζε σε φτωχές οικογένειες.Χθές έμαθα ακόμη ότι ένα βιβλιαράκι το οποίο είχα μαζί με την "Εκφραση Μοναχικής Εμπειρίας" του Γέροντος Ιωσήφ του Σπηλαιώτου σαν Ευαγγέλιο στην πνευματική μου ζωή, το είχε γράψει αυτός ο Γέροντας.Την Ευχή του να έχουμε.Το Ιερόν Ησυχαστήριο "΄Αγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος" στη Μεταμόρφωση Χαλκιδικής, κυκλοφόρησε ένα βιβλίο,το "Ασκητές μέσα στον Κόσμο." Για τον παραπάνω Γέροντα αφιέρωσε 35 σελίδες.Και πάλι την ευχή του να έχουμε όλοι.


Δι΄Ευχών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: