Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2021

Αναφέρει προσκυνητρια για τόν άγιο Παισιο.

 



Πρίν από καμμιά δεκαριά χρόνια, εντελώς άσχετος με την πνευματική ζωή, αγόρασα έναν τόμο από μία σειρά για τον βίο του Αγίου Παϊσίου. Ήταν νωρίς το μεσημέρι λίγο πρίν φυγω για τη δουλειά μου. Διαβάζοντας το βιβλίο με μεγάλη θέρμη, αντιλήφθηκα ευωδία στον χώρο όπου καθόμουν στο σαλόνι μου. Υποψιάστηκα ότι ήταν ευλογία όπως βιαζόμουν για τη δουλειά μου και δεν το πολυσκεφτόμουν. Πήρα το βιβλίο μαζί να συνεχίσω το διάβασμα στη βάρδια. Την ώρα του διαβάσματος, νά'σου ξανά η ευωδία. Άφησα το βιβλίο από τα χέρια μου και συλλογιζόμουν. Μετά από λίγο συνεχίζω το διάβασμα και κάποια στιγμή διαβάζω ότι πολλές φορές, σε ανθρώπους που για πρώτη φορά διαβάζουν βιβλίο για τον Άγιο, αντιλαμβάνονται ευωδία στο χώρο σαν...καλοσώρισμα στην πνευματική ζωή! Με πήραν τα κλάματα. Αυτό, ήταν το πρώτο θαύμα που βίωσα (αντιλήφθηκα) στη ζωή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: