Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2021

Συνέβη : ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ. Αναφέρει προσκυνητής.



Συνέβη :

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ.

Φίλος Ιερέας : Σταύρο, θα με κάνεις παρέα  να πάμε σε μία Κλινική στο Βόλο για μία Εξομολόγηση  ;  Φύγαμε.Ο Ιερέας πάει στον τέταρτο όροφο κι εγώ μένω στο ισόγειο.Εκεί που περίμενα βλέπω μία κυρία περίπου 75 ετών και τη ρωτάω : εσύ ποιόν έχεις εδώ ; Να, αυτόν  απέναντι στο θάλαμο.Πως τον λένε ; Νίκο.Μου επιτρέπεις να μιλήσω στον άνδρα σου για εξομολόγηση ; Τι είπατε ; Εξομολόγηση ; Ξέρετε ποιός είναι αυτός ; Ποιός είναι ; Το δεξί χέρι του Φλωράκη.Βγάζει από τη τσέπη της ένα κομποσχοίνι και μου λέει : το βλέπετε αυτό ; Κρυφά στην τουαλέττα  μέσα στο σπίτι μου κάνω κομποσχοίνι.Δεν μπορώ να πάω εκκλησία, χρόνια τώρα, και αισθάνομαι άδεια.Καλά, εσύ κάνε κομποσχοίνι κι εγώ θα πάω στον άνδρα σου.


Πάω στο θάλαμο και χαιρετάω τα τρία άτομα που είναι μέσα.Γειά σου Μπάρμπα Νίκο, γειά σου Καπετάνιε ! Ταράχθηκε.Με κοίταξε με ένα διερευνητικό  βλέμμα.Δεν μίλησε.Μπάρμπα Νίκο, υπάρχει ζωή υπάρχει και θάνατος.Έξυπνος στη ζωή και στο θάνατο είναι αυτός που εξομολογείται.Εάν εξομολογηθείς  και κοινωνήσεις, λέει η Εκκλησία μας, υγιαίνει το Σώμα και η Ψυχή.Να φέρω ένα παπά να εξομολογηθείς ; Τώρα είναι στον τέταρτο όροφο. Κάνω προσευχή από μέσα μου να πεί το ναί.Το ίδιο έκανε και η σύζυγός του.Μετά από αρκετά δευτερόλεπτα λυγίζει και μου λέει : φέρε τον παπά.Πέταξα από τη χαρά μου.Εξομολογήθηκε.Ο παπας είχε μία ώρα μέσα.

Να εύχεσθε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: