Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 16 Απριλίου 2021

Το θαύμα του καλύμματος της ροής μύρου του Ακάθιστου ύμνου του Αγίου Γαβριήλ της Σαμτάβρια (Urgebadze) 11/04/2021

 

 

Αγαπητοί αδελφοί και αδελφές, αυτό είναι το είδος του θαύματος που έκανε ο Κύριος σήμερα μέσω των προσευχών του ΑΓΊΟΥ  μοναχού Γαβριήλ της Σαματριάς (Urgebadze).

 

"Η Μαρία Αλεξάντροβνα Πούκοβα είναι η συγγραφέας του ακάθιστου ύμνου  του αγίου μοναχού Γαβριήλ με τίτλο ο Κανόνας του αγίου  Ομολογητή Γαβριήλ της Σαματριάς "και η προσθήκη της ζωής του Γέροντα Γαβριήλ. Αρκετά πρόσφατα όλα αυτά έχουν ήδη εκτυπωθεί σε  κυκλοφορία. Και η πρώτη έκδοση είναι" Ακάθιστος ύμνο στον άγιο.

 

Σήμερα (04/11/2021), πήγα στη δουλειά και έβαλα 9 αντίγραφα αυτών των βιβλίων στην τσάντα μου και αποφάσισα να τα δώσω στους φίλους μου. Ενώ  δεν είχα  λάβει την  Θεία Κοινωνία, ακόμη  όταν   ξεκίνησε η Θεία  Κοινωνία, έβγαλα τα μικρά βιβλία και τα κράτησα στα χέρια μου, το βλέμμα μου κατευθύνεται κατευθείαν στην ωραία πύλη , στους ανθρώπους που παίρνουν την  Θεία Κοινωνία και κοιτάζω σε ποιος θα μου έδινε τα βιβλία. Και ξαφνικά ένιωσα ότι τα χέρια μου ήταν βρεγμένα, τα κοίταξα, και ήταν στα χέρια μου μύρος .


 Ο μύρος ρέει μπροστά στα μάτια μου. Η μητέρα μου ήταν κοντά, και της είπα να προσέξει, οι ενορίτες ήταν πεπεισμένοι για αυτό, οι άνθρωποι ήρθαν, πήραν από το εξωτερικό φύλο με το χέρι τους μύρο  και χρίστηκαν. Ένα τέτοιο θαύμα και χάρη κατέβηκαν σε μας αμαρτωλούς. Ευχαριστώ τον Θεό για τα πάντα! Η διεύθυνση του ναού: περιοχή της Μόσχας, Krasnogorsk, οικισμός Arkhangelskoe, ο ναός του Αρχαγγέλου Μιχαήλ.

 

Το βιβλίο με ροή μύρων "ΑΚΑΘΙΣΤΟΣ ΥΜΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΩΝ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ ΓΑΒΡΙΗΛ ΤΟΝ ΔΙΑ ΧΕΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟ  Samtavria" βρίσκεται επί του παρόντος στην Εκκλησία του Αρχαγγέλου Μιχαήλ στο χωριό Arkhangelskoye.

 

ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ

 

 

 

                                          

Δεν υπάρχουν σχόλια: