Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 7 Μαΐου 2021

Ο ΑΣΚΗΤΗΣ. ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΗΣ.



΄Αγιον Όρος.

Καλοκαίρι.Ιούλιος μήνας.Κατάκοπος από την πορεία κάθομαι σ΄ένα πεζούλι έξω από το Μοναστήρι να ξεκουρασθώ.Ξαφνικά βλέπω μπροστά μου ένα Γεροντάκι, σε βαθιά γεράματα,χωρίς μπαστουνάκι, να περπατά σε απόσταση 20 μ.Ακτινοβολούσε ολόκληρος και προπαντός το πρόσωπό του.Κατάλαβα.Τρέχω και του λέω : την ευχή σου Γέροντα. Η συνήθης απάντηση όλων των Αγιορειτών Μοναχών είναι στερεότυπη : Ο Κύριος η του Κυρίου.

Εχω πάει εξήντα πέντε φορές στο Άγιον Όρος.Αυτός γυρίζει, σηκώνει τα μάτια του, με βλέπει,με κοιτάζει, δεν μιλάει για αρκετά δευτερόλεπτα και μου λέει : Ο Κύριος να σε ελεήσει παιδί μου , ο Κύριος να σε ευλογήσει και με σταύρωσε.Πρώτη φορά άκουγα τέτοια ευχή.Ενιωσα να διαπερνά κάτι ολόκληρο το σώμα μου,ηλεκτρικό ρεύμα στο κορμί μου !!!! Δεν τον ξαναείδα έκτοτε .Μάλλον ήταν περαστικός από το Μοναστήρι,κάποιος Ασκητής για κανένα ξερό ψωμί !

Δι΄Ευχών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: