Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2021

Αδελφέ μου, ήθελα να σε ρωτήσω:

 



Αδελφέ μου, ήθελα να σε ρωτήσω: Από την ημέρα που γεννήθηκες ως αυτή τη στιγμή που ακούς αυτά τα λόγια, έχει κάνει κάτι να δοξαστεί ο Θεός; Ή έκανες κάτι, να δοξαστείς εσύ ο ίδιος;

Λέει ο Κύριος: τους δοξάζοντάς με αντιδοξάσω (Α’ Βασ. 2,30). Θα δοξάσω εκείνους που με δοξάζουν. Δηλ. εκείνοι που εργάζονται να δοξαστεί το όνομά Μου, εν τη γενεά ταύτη τη μοιχαλίδι και αμαρτωλώ.

Από τη στιγμή που γεννήθηκες, έκανε κάτι να δοξαστεί το όνομα του Θεού; 

Αν δεν το έκανες, κάνε το από σήμερα αδελφέ μου, για να σε δοξάσει και σένα ο Θεός και εμέ, όταν θα μας δικάσει και θα μας στήσει εκ δεξιών Του και θα μας πει: «ευ δούλε αγαθέ είσελθε εις την χαράν του Κυρίου σου».

Είναι μεγάλο πράγμα αδελφοί μου να εργαζόμεθα προς δόξαν Θεού. 

Όχι προς δόξαν δική μας. 

Όλοι οι άνθρωποι σήμερα εργάζονται, για να δοξαστούν οι ίδιοι. 

Ο ένας παρουσιάζει τα πτυχία του... 

Ο άλλος παρουσιάζει τας θέσεις του...

Ο άλλος παρουσιάζει τα κατορθώματά του... 

Ο άλλος παρουσιάζει τα πλούτη του... 

Ο άλλος παρουσιάζει την εξυπνάδα του... 

Ο άλλος παρουσιάζει τη δύναμή του...

Ο άλλος παρουσιάζει την ομορφιά του... κ.ο.κ.

Δεν παρουσιάζουμε τίποτε να δοξαστεί ο Θεός, να δοξαστούμε εμείς, το εγώ, ο άνθρωπος ο αμαρτωλός. 

Το σκουλήκι, το μυρμήγκι, θέλει να υψώνει τη κεφαλήν του πάνω από τον Θεόν...


† Π. ΣΑΒΒΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: