Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2021

Υποσχέθηκα στον εαυτό μου να είμαι σωματικά δυνατή. Έχω αποφασίσει συνειδητά να κάνω νέους φίλους.


 


Ναι ήμουν εθισμένη στο αλκοόλ και τα ηρεμιστικά και το να μπορώ να αντισταθώ και να πάρω πίσω τη ζωή μου είναι το μόνο θαρραλέο πράγμα που έχω κάνει ποτέ. Όχι για να τρέξω 5 χλμ, αλλά για να αντιμετωπίσω αυτόν τον τρομερό εθισμό. Είμαι αρκετά γενναία για να παραδεχτώ το πρόβλημά μου στην οικογένεια και τους φίλους..

Υποσχέθηκα στον εαυτό μου να είμαι σωματικά δυνατή. Έχω αποφασίσει συνειδητά να κάνω νέους φίλους.

Κάνω αυτό που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι. Τρώω υγιεινά. Δεν πίνω. Εκπαιδεύομαι με μέτρο. Άφησα τα μαλλιά μου να ασπρίσουν. Σήμερα φοράω μόνο ασπρόμαυρα. Κάθε χρόνο αγοράζω τρία ή τέσσερα καινούργια φορέματα, έχω ένα ζευγάρι τζιν. Χάρισα τα κοσμήματά μου γιατί δεν τα φοράω. Προσπαθώ να είμαι χρήσιμη, όχι απρόσεκτη. Καθαρή ζωή, καθαρές γραμμές...

Τζέιμι Λι Κέρτις

Δεν υπάρχουν σχόλια: