Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2021

Τό μωρό....



Συνέβη :

Ο Ηγούμενος και Γέροντας της Ιεράς Μονής Δοχειαρίου του Αγίου Όρους Γρηγόριος βρέθηκε στην Ιερά Μονή Προσού της Ευρυτανίας,που εορτάζει στις 23 Αυγούστου.Πριν αρχίσει ο Εσπερινός ο Γέροντας βλέπει μια κυρία και πιάνει κουβέντα μαζί της.Στη κουβέντα επάνω η γυναίκα  εξομολογείται. Γεροντα εργαζόμουν σ΄ενα γιατρό.Αυτός ήταν δύστροπος και σκληρός.Μου έκανε τη ζωή δύσκολη.Το ίδιος σκληρός  και περισσότερο δύστροπος ήταν και ο άντρας μου.Μια μέρα μου λέει ο γιατρός πάρε αυτή τη σακκουλα και πήγαινε να την πετάξεις στα σκουπίδια.Στο δρόμο που πήγαινα , γιατι ο κάδος ήταν λίγο μακριά, ακούω κλάμματα μωρού.Ανοίγω τη σακκούλα και βλέπω ένα μωρό.Αποφασίζω να το πάρω στο σπίτι. Πως να το πάρω στο σπίτι ; Ο άντρας μου θα με σκότωνε.Κάνω προσευχή στην Μητέρα Παναγία και της λέω : Εγω το μωρό θα το παρω στο σπίτι, σε παρακαλώ βοήθησέ με να μη πάρει είδηση ο άντρας μου.Πήρε μια σκαφίδα και  την έβαζε κάτω από το κρεβάτι και το θήλαζε κρυφά από τον άντρα της μαζί με το δικό της μωρό !!!!!!! Το μωρό αδελφοί μου δεν έκανε Κ Ι Χ ..!!!!!!!! επί δύο χρόνια !!!!!!!! Μια μερα ,κάποια στιγμή ήλθε ένα μεσημέρι μπουσουλώντας στο τραπέζι.Τα μάτια του άντρα της γούρλωσαν αρπάζει το μαχαίρι και λέει επιτακτικά στη γυναίκα του :  πές  μου.Η γυναίκα του 

διηγήθηκε όλο το  ιστορικό και ο άντρας της πείσθηκε και το έκανε και δικό του παιδί,.Πέρασαν τα χρόνια.Τα παιδιά μεγάλωσαν και το μόνο παιδί που ενδιαφέρθηκε για τα γεράματα της μανας ήταν μόνο αυτό το παιδί !!!!!!!!!

Ευλογειτε

Δεν υπάρχουν σχόλια: