Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 26 Μαΐου 2022

Παρακάλεσε τον Θεό, εις ανθρώπους μη εμπιστεύεσαι, μη ελπίζεις. Oσιος Ιερώνυμος της Αιγίνης.

 


Παρακάλεσε τον Θεό, εις ανθρώπους μη εμπιστεύεσαι, μη ελπίζεις.    Οσιος  Ιερώνυμος της Αιγίνης

 

«Σ’ όλα να έχεις μέτρο· στην αγάπη του Χριστού μας, όχι!».

 

– Κανένα άνθρωπο μη λύπησης, αλλά και για κανένα μη λυπηθείς. Μη κοιτάς να ικανοποίησης όλους τους ανθρώπους. Ότι και να κάνης δεν ικανοποιούνται. Να κάνης μόνον ότι θεωρείς αναγκαίο ή καθήκον σου. Από τους ανθρώπους να μη απογοητεύεσαι. Μη περιμένεις να είναι τέλειοι. Κανένας δεν είναι τέλειος. Όλοι παλεύουμε με τα πάθη μας. Δεν πρέπει να έχει κανείς εμπιστοσύνη ούτε εις τον εαυτόν του. Πόσον μάλλον εις τους άλλους.

 

– Αμάν κόρη! Το επαναλαμβάνω, πρόσεχε την υγεία σου. Το κεφάλι σου μη το βαρύνεις με λύπη και έγνοιες. Θεωρώ ότι θα πληγωθείς από τους ανθρώπους, διά τούτο πρέπει να γνωρίζεις πώς να σκέπτεσαι, διά να μη καμφθείς. Σε λέγω: Δι’ ότι θέλεις και εις όποιον πειρασμό ή θλίψιν ευρεθής, παρακάλεσε τον Θεό, εις ανθρώπους μη εμπιστεύεσαι, μη ελπίζεις. Θα με ενθυμηθείς αργότερα και το επιθυμώ, δηλ. να με ενθυμάσαι, διά να βοηθείσαι, να γλυτώνεις. Θα δοκιμαστής και θα καταλάβεις αυτά πού τώρα σε λέγω. Πάντως μη φοβάσαι!

 

Θα σας ειρωνευθούν,θα υποφέρετε.Εσείς μη φοβάσθε. Σας προσφέρουν δηλ. πιπέρι,να δίδετε ζάχαρη.Εγώ πιπέρι δεν έχω να σκέπτεσθε, ζάχαρη έχω,ζάχαρη δίδω”.

 

«Προσευχή χωρίς δάκρυα είναι να χτίζεις δίχως νερό. Όχι δάκρυα για προβλήματα, γι’ ασθένειες και για φτώχεια· αλλά δάκρυα από αγάπη για τον Χριστό μας. Εκείνος γνωρίζει τις ανάγκες σου· εσύ, μόνο να Τον αγαπάς. Πες: “Κύριέ μου, Εσένα μόνο έχω. Κύριέ μου, μη μ’ εγκαταλείψεις, γιατί μετά χάνομαι, τίποτε δεν είμαι. Κύριε, βλέπεις, προσευχή δεν κάνω όση πρέπει, δάκρυα δεν έχω, δεν…, δεν…, είμαι αδιόρθωτος! Κύριε, πού θα πάει αυτή η κατάσταση;”. Αυτά, να λες με πόνο και θα δεις πώς έρχονται τα δάκρυα!…».

 

 

Δέσποτα Χριστέ ο Θεός, ο τοις πάθεσί σου τα πάθη μου θεραπεύσας

και τοις τραύμασί σου τα τραύματά μου ιατρεύσας,

χάρισαί μοι τω πολλά σοι πταίσαντι δάκρυα κατανύξεως,

συγκέρασόν μου το σώμα από οσμής του ζωοποιού Σώματός σου,

και γλύκανόν μου την ψυχήν τω Σω τιμίω Αίματι από της πικρίας,

ην με ο αντίδικος επότισεν.

 

Ύψωσον τον νούν μου προς Σε, κάτω ελκυσθέντα…

 

Είθε οι πρεσβείες του Αγίου ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ να μας σκέπουν, προστατεύουν, ενισχύουν και βοηθούν για την σωτηρία μας, διαφυλάττουν δε την Ορθοδοξία μας και το Έθνος μας, από πάσης επιβουλής και κακίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: