Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 25 Μαρτίου 2023

Εργαστήρι Ψηφιδωτού - Αγιογραφίας "Ιωάννης Σ. Παπαδόπουλος"

 Εργαστήρι Ψηφιδωτού - Αγιογραφίας 

"Ιωάννης Σ. Παπαδόπουλος"




Λίγα λόγια

Ιωάννης Παπαδόπουλος

Γεννήθηκα στη Δάφνη - Κοζάνης, το 1962. 

Αποφοίτησα από το Δημοτικό Σχολείο Δάφνης το 1974 και απο το Γυμνάσιο και Λύκειο Τσοτυλίου το 1977 και 1980 αντίστοιχα. 

Το 1984 αποφοίτησα από τη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων και ονομάσθηκα Ανθυπολοχαγός Μηχανικού. 

Το 1993 αποφοίτησα από τη Σχολή Τεχνικής Εκπαίδευσης Αξιωματικών Μηχανικού (Πολιτικός Δομικών Έργων), το 1997 από το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΔΠΘ και το 2005 από την Ανωτάτη Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνικής Εκπαίδευσης. 

Έχω αποφοιτήσει από όλα τα σχολεία του Όπλου του Μηχανικού. Υπηρέτησα στον Ελληνικό Στρατό μέχρι το 2006, όταν και υπέβαλα την παραίτησή μου και αποστρατεύθηκα με το βαθμό του Συνταγματάρχη. 

Έχω απασχοληθεί με την εκπαίδευση στα ΙΕΚ Κοζάνης & Πτολεμαϊδας και ως Επιστημονικός Συνεργάτης του ΤΕΙ Κοζάνης, την περίοδο 2006 - 2011. 

Έχω διατελέσει επίσης προϊστάμενος του τμήματος ΠΑΜ-ΠΣΕΑ της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Κοζάνης την περίοδο 2009-10, θέση από την οποία παραιτήθηκα το 2010. 

Είμαι παντρεμένος με την Όλγα Κοσκερίδου και πατέρας δύο παιδιών, της Μαρίας και του Χρυσοβαλάντη. 

Ασχολούμαι με τις Εικαστικές Τέχνες από το 1998. Δάσκαλοί μου στην αγιογραφία ήταν ο Δημήτρης Βάσσος, ο Κωνσταντίνος Ξενόπουλος, ο Δήμος Τριανταφυλλίδης και ο Δημήτρης Λυκούδης, ενώ στην τέχνη του ψηφιδωτού μυήθηκα από το Νίκο Στεργίου. Έχω κάνει 12 ατομικές εκθέσεις και έχω πάρει μέρος σε περίπου 40 ομαδικές.  

Ασχολούμαι κυρίως με ψηφιδωτό και αγιογραφία καθώς και με τα εγχάρακτα (ξυλόγλυπτα σε μορφή ψηφιδωτού, που είναι δημιουργία δικής μου επινόησης) και με την κλασσική ζωγραφική.











Επικοινωνία

e-mail: ergpsifagiog@gmail.com

Τηλ.: 6973821254 και 2463080311


Διεύθυνση Εργαστηρίου:

Δάφνη - Βοΐου, Τ.Κ. 50002


Διεύθυνση Πτολεμαϊδας: 

Αν. Νικολαΐδη 19, Τ.Κ. 50200


Υπεύθυνη Εργαστηρίου:  Όλγα Κοσκερίδου - Παπαδοπούλου


ΚΑΝΑΛΙ ΣΤΟ YOUTUBE


ΠΡΟΦΙΛ ΣΤΟ FACEBOOK


Δεν υπάρχουν σχόλια: