Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024

ΒΡΕΘΗΚΕ Η "Thoma".


 


ΒΡΕΘΗΚΕ Η "Thoma".



Συνέβη στα Θεοφάνια. Όχι μακριά από τη δουλειά, πήγα στον πλησιέστερο ναό, που πήρε το όνομά του από τα Θεοφάνεια, για να προσευχηθώ και να μαζέψω αγιασμό. Πήρα και έβαλα την τσάντα μου και το νερό μου κοντά στο μαγαζί με τα κεριά. Υπήρχε πολύς κόσμος. Μετά την λειτουργία, ανακάλυψα ότι το νερό είναι ακόμα εκεί, και η τσάντα δεν είναι εκεί, κοιτάζω ψηλά, και υπάρχει μια τοιχογραφία με τον Άγιο Νικόλαο τον Θαυματουργό στον τοίχο. Ψυχικά στράφηκε προς αυτόν: «Άγιε Νικόλαε ο Ουγκότνικ, βοήθησέ με να βρω την τσάντα μου. " Γύρισα, γύρισα, δεν το βρήκα ποτέ. Δεν υπήρχαν λεφτά εκεί, κρίμα που το περιοδικό βιβλιοθήκης - "Thoma".


Λίγες μέρες αργότερα, ο πατέρας μου τηλεφωνεί από τη δουλειά και ρωτάει για την εξαφάνιση (δεν ήξερε). Αποδείχθηκε ότι όχι μακριά από τον ναό, μια γυναίκα βρήκε την ξεκοιλιασμένη τσάντα μου και σχεδόν τα πάντα μέσα σε αυτήν μέσα στο χιόνι στην είσοδό της. Υπήρχε και σημειωματάριο όπου βρήκε το τηλέφωνο του μπαμπά και τον ενημέρωσε για την κλοπή. Μετά μου είπε ότι δεν θα έδινε σημασία αν δεν είχε δει το ίδιο περιοδικό "Thoma". Είπε ότι εργάζεται η ίδια στη βιβλιοθήκη, οπότε την συμπαθούσε. Δεν είναι θαύμα αυτό; Ήμουν ενθουσιασμένη από την γρήγορη και τόσο εκπληκτική βοήθεια του Αγίου Νικολάου του Θαυματουργού. Δόξα τω Θεώ για όλα!
Λιουντμίλα Γκρίσκοβα

Δεν υπάρχουν σχόλια: