Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2024

ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΊΤΗΣ ΝΕΚΤΆΡΙΟΣ ΓΕΩΡΓΊΟΥ .Ένας Άγιος άνθρωπος περνά στην αιωνιότητα….



Ένας Άγιος άνθρωπος περνά στην αιωνιότητα….μια αγία ψυχή που έζησε βιώματα της αγιότητας και της πίστεως τώρα φεύγει για το μεγάλο ταξίδι…μια ιστορία ζωής σήμερα τελειώνει….ενα μεγάλο κεφάλαιο πνευματικό για όσους σε ήξεραν σήμερα κλείνει… Φοβόμουν πολύ να μην έρθει αυτή η μέρα αγαπημένη μου θκειά Ελένη…Ελενού μου….οχι για σένα, γιατί ήμουν σίγουρος ότι εσυ έχεις κερδίσει την αιώνια ζωή, έχεις κερδίσει τον παράδεισο, φοβόμουν για μας που θα σε στερηθούμε, που θα μας λείψεις…όλα πλέον θα είναι αλλιώς….ειμαι βέβαιος ότι πέταξες ψηλά να μην πονάς άλλο πια…η ζωη σου ολόκληρη ήταν ένας πόνος, ένα δάκρυ, μια ζωη γεμάτη βάσανα και δυσκολίες αλλα με ένα δόξα σοι ο Θεός τα ξεπερνούσες κ προχωρούσες….κουραστηκες πολύ παρά πολύ αγάπη μου γλυκιά, ήρθε η ώρα να ξεκουραστείς κ να πας στο Χριστο μας που τόσο πολύ αγάπησες κ τους Αγίους μας που τόσο διακόνησες…με αξιοπρέπεια κ με υπομονή τα πέρασες όλα με πίστη κ αγάπη στο Θεό, έγινες παρηγοριά για πολλούς, αιτία να εξομολογηθούν χιλιάδες ψυχές…έγινες σταθμός αγάπης και λιμάνι για πολλούς, ήσουν η αθόρυβος ελεήμων παρότι είχες μεγάλες ανάγκες κ δυσκολίες….στην αγρυπνία μας χθες παρακάλεσα τον Άγιο Χαράλαμπο και του είπα είναι εγωιστικό να ζητάμε να μείνει κ να υποφέρει, σε παρακαλώ σήμερα στη γιορτή σου εσυ ανάλαβε την να μην ταλαιπωρείται άλλο…κοιμήθηκα με την έγνοια κ περίμενα γύρω στις 6:30 π.μ. Έβλεπα όνειρο που εγώ ποτε δεν θυμάμαι όνειρα ότι ήρθες κ αγκαλιαστήκαμε και με αποχαιρέτησες κ αμέσως σηκώθηκα πήγαν ανάψα μια λαμπάδα στον Άγιο μας και του είπα να σε βοηθήσει στο φευγιό σου. Μου έλεγες πάντα σ αγαπώ γιε μου, αγαπώ τα ορφανά…αργήσαμε να γνωριστούμε μου έλεγες…Έφυγες λοιπόν, έφυγες κ πήγες μακριά, τόσο μακριά που θα σε συναντούμε σε κάθε θεία λειτουργία που ήταν η ζωη σου ολόκληρη μια μυσταγωγία κ ένα δίδαγμα, θα σε συναντούμε στην προσευχή μας κ μένεις στην καρδιά μου ανεξίτηλο σφράγισμα αγαπημένη μου, ήσουν σαν τη μάνα μου και περάσαμε τόσα μαζι….θα μου λείπεις πολύ…τόσο που δεν φαντάζεσαι….οτι κ να πω, ότι κ να γράψω για σένα είναι λίγο….καλο παράδεισο Ελενού μου, καλή αντάμωση στην αιώνια ζωη. Σ αγαπώ πολύ….

Δεν υπάρχουν σχόλια: