Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024

Η προτροπή του πατέρα Teofil Brașoveanu (ένας σπουδαίος πνευματικός άνθρωπος του έθνους μας), πολύ κατάλληλη τώρα, στο κατώφλι της Μεγάλης Σαρακοστής:



Η προτροπή του πατέρα Teofil Brașoveanu (ένας σπουδαίος πνευματικός άνθρωπος του έθνους μας), πολύ κατάλληλη τώρα, στο κατώφλι της Μεγάλης Σαρακοστής:

 «Ας διαβάσουμε τη Γραφή, ας προσευχόμαστε όλη την ώρα και ας νηστεύουμε, ας πάμε στην Εκκλησία.  Ας αφήσουμε τις αμαρτίες μας.  Της υπερηφάνειας, της μάταιης δόξας, της κακής ομιλίας και των λοιπών, για να βρούμε τη δόξα του Θεού.  Το λαμβάνουμε, αν έχουμε ησυχία, Ησυχία.  Ησυχασμός αυτό είναι, φως, ειρήνη... Πρώτα κάνω ειρήνη με τον εαυτό μου.  Δηλαδή νικώ, συγκρατώ τις επιθυμίες του σώματος με την ψυχή.  Έτσι καταλήγω να έχω γαλήνη στο σώμα μου, ξέρω τι σκέφτομαι, ξέρω τι θέλω να κάνω για τον εαυτό μου.  Ας κατέβει επάνω μου η ειρήνη του Θεού, και τότε, όπως λέγεται: «Αυτός που νίκησε τη σάρκα θα κληθεί πάνω από τη σάρκα».  Όλη η ευτυχία είναι μία.  Ησυχία, ειρήνη Θεού».
 (Πατέρας Teofil Brașoveanu, «Η δύναμη της αγάπης», Εκδ. Πλατυτέρα)

Δεν υπάρχουν σχόλια: