Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

Ξαφνικά ακούστηκε μια φωνή: «Μέλι καί γάλα!







Γιά την ξαφνική φωνή που άλλαξε την καρδιά



Εκεί ανάμεσα στη Στρούγκα καί τό Ντέμπαρ βρίσκεται τό χωριό Γκλουμπότσιτσα στα δεξιά του Ντρίμ. Σ’ ένα λόφο του χωριού βρίσκεται ό παλαιός ναός του προφήτη Ηλία. Άπ’ αυτό τό χωριό μάς ήρθε ένας νέος ονόματι Ιάκωβος, που μάς αφηγήθηκε τί τόν ώθησε ώστε να ενδιαφερθεί γιά την πνευματική ζωή. Συνέβη, είπε, κάποια χρονιά ακριβώς την παραμονή της γιορτής του χωριού καί της εκκλησίας του προφήτη Ηλία. Ξεκουραζόμουν μπροστά άπ’ τό σπίτι μου καί ξάπλωσα, αλλά ήμουν ξύπνιος. Ξαφνικά ακούστηκε μια φωνή: «Μέλι καί γάλα! Μέλι καί γάλα! Μέλι καί γάλα!». Ή φωνή ήταν λεπτή καί κάπως γλυκιά, αλλά εντελώς εξωπραγματική που δεν έμοιαζε μ’ οποιαδήποτε άλλη φωνή είχα ακούσει ποτέ στη ζωή μου. 


Παρόλα αυτά, ήταν ξεκάθαρη καί οι λέξεις σαφείς. Ή μητέρα μου βρισκόταν εκεί κοντά, αλλά δεν άκουσε τίποτα. Ακούγοντας αυτή την ασυνήθιστη φωνή αμέσως σηκώθηκα κι άρχισα να σκέπτομαι αυτές τίς λέξεις: «Μέλι καί γάλα!». Ερμήνευσα ότι αυτή ή φωνή ήταν άπ’ τό Θεό καί ότι μέ καλεί στήν πνευματική ζωή. Κάθε μέρα σκεφτόμουν τή φωνή καί πάντοτε κατέληγα στήν ίδια σημασία. Από τότε είμαι πεπεισμένος ότι ό Θεός έχει πατρική φροντίδα γιά μένα κι έτσι στράφηκα προς τό Θεό καί στήν φροντίδα γιά την ψυχή.
(Ό Ιάκωβος τώρα ασχολείται μέ τή διανομή της Αγίας Γραφής).

Δεν υπάρχουν σχόλια: