Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Ο Οδοιπόρος.



…Το βιβλίο αυτό ονομάσθηκε «Οδοιπόρος» και περιέχει την οδοιπορία ενός χριστιανού νέου, ο οποίος αναχώρησε από την πρόσκαιρη και γήινη πατρίδα και μετέβη στην ουράνια πατρίδα, την Άνω Ιερουσαλήμ.

Όσα αναφέρει το βιβλίο αυτό για αυτόν τον οδοιπόρο δεν είναι ούτε μύθος, ούτε αλληγορική διήγηση αλλά είναι πραγματικά και αληθινά. Επειδή τον οδοιπόρο αυτόν τον γνώρισα και τον συναναστράφηκα από την παιδική μέχρι τη γεροντική του ηλικία και όλα όσα μου διηγήθηκε και όσα του συνέβησαν σε όλη την οδοιπορία του στη γη μέχρι τη στιγμή κατά την οποία του ήρθε η είδηση ότι πλησιάζει να τελειώσει την οδοιπορία του και να φθάσει στο τέρμα του δρόμου, το έγραψα ειλικρινά και περιληπτικά για να μην κουράσω τους αναγνώστες μου.

Το έγραψα ακόμα για να διευκολύνω στη μακρινή αυτή οδοιπορία τους φίλους μου αναγνώστες και συνοδοιπόρους, τους πνευματικούς μου αδελφούς και τα πνευματικά μου τέκνα, ώστε να μη δειλιάσουν στους κινδύνους και στις ταλαιπωρίες του δρόμου, αλλά να έχουν υπομονή, θάρρος και ελπίδα, πίστη και αγάπη στον Θεό, ο Οποίος όλα τα στραβά, τα επίπονα και τα δύσκολα θα τα μεταβάλει σε ομαλά, λεία και εύκολα».

Από τον Πρόλογο του Βιβλίου «Ο Οδοιπόρος- Μία ευσεβής οδοιπορία από της επιγείου πατρίδος έως της ουρανίου Ιερουσαλήμ».




Δεν υπάρχουν σχόλια: