Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2018

Εγγραφο από Ξένια Gapshinoy: Με θεραπευσε ο στάρετς Γκρέγκορι Ντολντόνοφ.






«Θέλω να γράψω για το πώς βοήθησε  ο άγιος Πατέρας Γρηγορίου Dolbunov . Το χειμώνα του 2017 συνέβη σε μένα  εάν πρόβλημα, είχα μια φοβερή ψύχωση και μπήκα για  δύο μήνες σε ψυχιατρικό νοσοκομείο.  Η αυτοκριτική για την κατάστασή μου  ήταν, ότι δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι ήμουν  ψυχικά ασθενής. Σε αυτή την κατάσταση, μιλούσα με τον Θεό και .... είναι σαφές σε ποιον, μιλούσα  με τη συνείδησή μου. Με βασάνισε   κάποια τρομερή εξουσία, αλλά με τη βοήθεια του Θεού έσπαγα  κάποιες φορές την άγνωστης ΔΥΝΑΜΗ. Αργότερα, η συνειδητοποίηση του τι συνέβη, συνειδητοποίησα τελικά ότι πραγματικά, δεν ήταν στον εαυτό μου και τρελαινόμουν.. 

Μετά από αυτό, η φρίκη εγκαταστάθηκε στην ψυχή μου, δεν ήξερα πώς να ζήσω μαζί του και εγώ κάηκα από το πνεύμα ... Ξεκίνησε μια τρομερή κατάθλιψη. Πολλοί άνθρωποι σκέφτονται ότι η κατάθλιψη είναι όταν είναι κάποιος  λυπηρός, αλλά επειδή δεν τη γνωρίζουν, είναι λάθος ... Η κατάθλιψη είναι μια έλλειψη σεροτονίνης στον εγκέφαλο. Η κατάθλιψη είναι όταν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε, να φάτε, να σηκωθείτε  από το κρεβάτι, αυτό είναι όταν δεν έχετε συναισθήματα, καμία αγάπη, κανένα μίσος. Δεν υπάρχει τίποτα, γιατί και εσείς δεν είστε. Σκέφτηκα ακόμη και πώς θα πεθάνω. Συγχώρεσε με, Κύριε. Το καλοκαίρι του 2017, δεν ήξερα πώς να ζήσω. Δεν θα μπορούσα να σηκωθώ  από το κρεβάτι, λιποθύμησα και ο παλμός μου ήταν 140 κτύποι ανά λεπτό. Σηκώθηκα με τις λέξεις: "Σε ευχαριστώ, Κύριε!" Μερικές φορές, βέβαια, έκανα  την ερώτηση: "ΓΙΑΤΙ ΈΜΕΝΑ Ο Κύριος;"




Το καλοκαίρι ήρθα σε διακοπές στο  Nizhny Novgorod σε μια πολύ αδύναμη κατάσταση, είχα αϋπνία και δεν κοιμήθηκα για ένα μήνα και μισό. Είπε στους συγγενείς ΜΟΥ: "ΞΑΝΑ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ! Η μητέρα μου, πρότεινε να πάω στον τάφο στον πατέρα Dolbunov. Φτάσαμε εκεί, κάθισα στα γόνατά μου στον τάφο του και φώναζα όλη την ώρα ...... Του είπα τα πάντα, όλη μου τη ζωή ..... ότι δεν έχω ζήσει έτσι, δεν  έκανα αυτό η εκείνο... ότι θα μπορούσα να είχα διαφύγει από  το ψυχιατρικό νοσοκομείο, αλλά δεν έσωσα τον εαυτό μου, νόμιζα ότι ήμουν ισχυρή, ήμουν βασανισμένη από μικροδουλειές,... Του είπα τα πάντα ...




Μιλούσα απαλά με  χαμηλή  φωνή: "Πατέρα Dolbunov, είστε πιο κοντά στον Κύριο, ικετεύστε τον Κύριο τον Θεό να συγχωρήσει όλες τις αμαρτίες μου, μίλησα με τα δικά μου λόγια όσο θα μπορούσα και πώς ένιωθα ... Και δεν ήθελα να τον αφήσω έβαλα μια μικρή εικόνα  στο σπίτι και τώρα πάντα  την έχω μαζί μου, από τότε έχω έρθει πιο κοντά στον Κύριο. Ο Κύριος έχει γίνει ο επικεφαλής της ψυχής μου και της ζωής μου. 

Πρώτα ο Κύριος και όλα τα άλλα. Και όλα άρχισαν να αλλάζουν προς το καλύτερο. Θυμάμαι πάντα τον πατέρα Dolbunov, Και τον ευχαριστώ για τη βοήθειά του. Δόξα τω Θεώ! Φροντίστε τον εαυτό σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: