Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2019

ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΡΙΑ ΜΑΣ ΔΙΗΓΗΤΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ.







Καλησπέρα καλή κ ευλογημένη χρονιά να έχουμε. Θα σας πω κάτι που μου έτυχε προημερων ,το θέτω έτσι γιατί όλοι ακούν εκεί ψηλά και όταν ξέρουν επεμβαίνουν.


Την πέμπτη αυτή ,είχα κανονίσει να πάω 2 κυρίες σε διαφορετικό γιατρό η κάθε μια ,και όπως κάθε μέρα σηκώνομαι 6 το πρωί ,εκείνη την μέρα έβρεχε πάρα πολύ και όταν ήρθε η ώρα να φύγω να πάω να φροντίσω μια γιαγιά κ μετά να κάνω της εξυπηρετήσεις με της κυρίες.

Όταν ανοίγω την πόρτα 7 η ώρα  έβρεχε τόσο πολύ ,που κάνω το σταυρό μου κ λέω Παναγία μου σε παρακαλώ κόψε την βροχή να φτάσω στην γιαγιά κ να προλάβω με της κυρίες γιατί μέχρι να φτάσω θα γίνω μούσκεμα.
 Βγήκα στο δρόμο, και έχω συνήθειας να λέω προσευχουλες μέχρι να φτάσω στην δουλειά μου ,κ ούτε καν στα μισά του δρόμου, ήμουν μούσκεμα μέχρι τα γόνατα αλλά συνέχιζα ,κάποια στιγμή βρισκόμουν σε ανηφόρα κ λέω θεούλη μου και 
Πανάγια μου σε παρακαλώ, κ ξαφνικά σταμάτησε η βροχή μαχαίρι , πόσα ευχαριστώ είπα δεν θυμάμαι ,έκανα την δουλειά μου ,πήγα τις κυρίες στο γιατρό και όταν γύρισα σπίτι μου και μπήκα μέσα ,εκείνη την ώρα άνοιξαν οι ουρανοί για πολύ μα πολύ βροχή .

Τυχαία έμαθα απόψε ότι την πέμπτη γιόρταζε ο Άγιος Εφραιμ, είναι στιγμές που αναρωτιέμαι γιατί με βοηθάμε όλοι αυτοί εκεί πάνω ,δεν θεωρώ τον εαυτό μου καλό ,πάντα έρχεται στο νου μου ο εξομολόγος μου που μου είχε πει ότι βλέπουν κ σε βοηθούν ,παρόλα αυτά η θρησκεία μας είναι μεγάλη κ μοναδική. Καλή αυριανή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: