Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 23 Ιουνίου 2019

Αριθμός κτύπων. ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΘΕΙΣΜΟ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ








Αριθμός κτύπων

«Διηγείτο κάποιος πώς πίστεψε στό Χριστό. Ή ιστορία του έχει αρκετή ιδιοτυπία.

—Κατοικούσα, διηγείται σ' ένα γραφικό χωριό, κοντά σ' ένα κοιμητήρι. Εκεί συνήθιζα νά περνώ τόν καιρό μου, βοηθώντας τόν ιεροκήρυκα καί κάνοντας μέ χαρά τά θελήματα τής Εκκλησίας. 

Ιδιαίτερη χαρά ένοιωθα, όταν έπρόκειτο νά σημάνω τίς καμπάνες. Μάλιστα, στό χωριό μου αυτό συνηθιζόταν τή στιγμή κατά τήν όποια κάποιο λείψανο θά 'μπαινε στήν Εκκλησία, νά κτυπούν οι καμπάνες τόσους κτύπους, όσα ήταν καί τά χρόνια του πεθαμένου.
Κάθε φορά έτρεχα νά ρωτήσω.

—Πόσους κτύπους;

—Σαράντα, μού απαντούσαν, λ.χ..

—Δέν ήξερα πώς νά τό εξηγήσω, μά κάθε φορά πού οί κτύποι ήταν πολλοί, ένοιωθα κάτι σάν άνακούφισι. Όταν, όμως, λιγόστευαν, κάποια άνησυχία μέ κυρίευε.

Μιά φορά πού πήγα νά ρωτήσω, ό ιεροκήρυκας μ' άπάντησε.
—Δεκάξι.

Τότε ένα ρίγος ένοιωσα νά μέ περιλούζη.
Οι κτύποι ήταν τόσοι, όσα καί τά χρόνια μου. Ώστε, σκέφτηκα μπορεί καί εγώ νά πεθάνω στά δεκάξι, πριν φθάσω στά σαράντα ή εξήντα χρόνια; Τούτο άγαπητοί μου φίλοι, έγινε άφορμή νά προσέλθω στό Χριστό, πού διακηρύττει ότι είναι "ό άρτος τής ζωής", άπ' τόν όποιο όποιος φάη θά ζήση αίώνια».

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΑΡΧΙΜ. Ιωάννου ΚΩΣΤΩΦ. ΘΕΟΣ ΕΦΑΝΕΡΩΘΕΙ.ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΘΕΙΣΜΟ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ




Δεν υπάρχουν σχόλια: