Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 23 Ιουνίου 2019

Όμολογία κλοπής.ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΘΕΙΣΜΟ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ






Όμολογία κλοπής

«"Ενας άπ’ τούς καλύτερους Ινδούς κήρυκες είχε κάποτε, πρίν πιστέψη, κλέψει πράγματα μεγάλης άξίας άπό κάποιο άφεντικό του καί τά έθαψε μέσα στά χωράφια αυτού τού άρχοντα. Ύστερα από καιρό έφυγε από εκείνο το μέρος. Μιά μέρα πήγε σ' ένα κήρυγμα καί εκεί ελέγχθηκε γιά τίς άμαρτίες του, καί σκέφθηκε: Θά πάω πίσω νά πώ στό άφεντικό μου τί έκανα, κι άς μου κόψη το κεφάλι.


Δέν τόν άφηναν, όμως, νά μπή στό σπίτι νά τόν δη. Αλλά μιά μέρα είδε τήν πόρτα τής αμαξάς του άνοικτή καί τρέχει καί πέφτει στά πόδια του καί του τά λέει όλα.

—Τί ήταν εκείνο πού σ' έκανε νά έλθης νά μου τά πής;, τόν ρώτησε.

—Είμαι Χριστιανός τώρα, κύριε.

—Πήγαινε, τού είπε, τότε, νά μού στείλης κάποιον άπ’ τήν έκκλησία σου, πού νά κάνη όλους τούς άνθρώπους μου σάν κι έσένα.
Εξι χρόνια πού ό άνθρωπος έκρυβε τήν άμαρτία μέσα του δέν είχε φέρει ούτε μιά ψυχή στό Χριστό. Τώρα σέ δύο-τρία χρόνια μέσα έγινε αιτία νά σωθούν εξακόσιες περίπου ψυχές»




ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΑΡΧΙΜ. Ιωάννου ΚΩΣΤΩΦ. ΘΕΟΣ ΕΦΑΝΕΡΩΘΕΙ.ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΘΕΙΣΜΟ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια: