Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 22 Ιουνίου 2019

Τό πορτοφόλι.ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΘΕΙΣΜΟ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ






Τό πορτοφόλι

«Στό τέλος μιας συναθροίσεως όπου είχε κηρυχθή τό ευαγγέλιο, πολλοί άπ' αυτούς πού παραβρέθηκαν διηγήθηκαν τόν τρόπο μέ τόν όποιο έπέστρεψαν στό Χριστό. Ενας άπ' αύτούς, βγάζοντας άπ' τήν τσέπη του μιά Καινή Διαθήκη, διηγήθηκε τήν παρακάτω άσυνήθιστη ιστορία:

"Ημουν κλέφτης, πορτοφολάς, φημισμένος γιά τή δεξιοτεχνία μου στό θλιβερό περιβάλλον όπου ζούσα. Μιά μέρα έκλεψα τήν πίσω τσέπη ενός κυρίου πού βάδιζε εμπρός μου στό πεζοδρόμιο· ήταν πολύ φουσκωμένη μ' ένα παράδοξο τρόπο. Είχα κάνει τήν τύχη μου: ένα χονδρό πορτοφόλι. Σ' έλάχιστο χρόνο βρέθηκε στή δική μου τσέπη. Όταν γύρισα σπίτι άνακάλυψα πρός μεγάλη μου άπογοήτευσι ότι τό ύποτιθέμενο πορτοφόλι ήταν άπλώς ένα βιβλίο. Μέ οργή τό πέταξα σέ μιά γωνιά του δωματίου. Μερικές μέρες άργότερα, ένώ καθάριζα έπεσε ή ματιά μου εκεί· άπό περιέργεια τό έπιασα κι άρχισα νά τό διαβάζω. Τό ενδιαφέρον μου μεγάλωνε άπό μέρα σέ μέρα καί μετά άπό λίγο καιρό άνακάλυψα άπ' αύτό τό βιβλίο τό Σωτήρα Ιησού Χριστό".
Εκείνο τό βράδυ μεταξύ των ακροατών βρισκόταν κι ένας πλανόδιος πωλητής πού είχε πουλήσει στην περιοχή πολλές Καινές Διαθήκες καί Γραφές. Ζήτησε νά δή τό βιβλίο, τό εξέτασε άπό κοντά κι άναγνώρισε τή δική του Καινή Διαθήκη τήν όποια νόμιζε ότι είχε χάσει μερικά χρόνια πριν.

Πολύ εκπληκτικές είναι οί επεμβάσεις τού Θεού καί πόσο μεγάλη δύναμη περιέχει ό Λόγος Του!».



ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΑΡΧΙΜ. Ιωάννου ΚΩΣΤΩΦ. ΘΕΟΣ ΕΦΑΝΕΡΩΘΕΙ.ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΘΕΙΣΜΟ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ


Δεν υπάρχουν σχόλια: