Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019

Ή αντικατάσταση.ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΘΕΙΣΜΟ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ





Ή αντικατάσταση

«Ή θύελλα λυσσομανούσε καί τό πλοίο φερόμενο σάν κομμάτι άχυρο, πήγαινε νά κομματιασθή σ' ένα βράχο κοντά στην άκτή. Έρριξαν φωτοβολίδες άπελπισίας, καί άμέσως θαρραλέοι άνδρες έβαλαν στή θάλασσα μιά σωστική λέμβο. Επιβιβάσθηκαν πρώτα οί γυναίκες καί τά παιδιά. Ή λέμβος έκανε δεύτερο ταξίδι, άλλά τό πλοίο βυθιζόταν άβοήθητο μέσα στά κύματα καί τό τρίτο ταξίδι θά ήταν σίγουρα καί τό τελευταίο.


"Κατάλαβα", λέει ένας επιβάτης, “ότι ήμουν άπό τόν άριθμό έκείνων πού δέν θά σώζονταν. Σέ μιά στιγμή οι άμαρτίες τής ζωής μου παρουσιάσθηκαν μπροστά μου καί έπρόκειτο μ' αύτές νά συναντήσω τό Θεό. Είχα ένα συνάδελφο ονομαζόμενο JACQUES πού ήταν Χριστιανός εκ πεποιθήσεως καί μου είχε μιλήσει πολλές φορές γιά τό θέμα τής ψυχής μου. Ήταν εκεί κοντά μου καί σιωπούσε".


Ή λέμβος επέστρεψε γιά τό τελευταίο ίσως ταξίδι καί δέν είχα όρισθή ν' άναχωρήσω. Ό  JACQUES ήταν. Αντί νά προχωρήση μ' έσπρωξε μπροστά λέγοντάς μου: "Πήγαινε στή θέσι μου· θά σέ συναντήσω στόν ούρανό. Έσύ δέν πρέπει νά πεθάνης, δέν είσαι έτοιμος". Δέν ήθελα νά δεχθώ, άλλά παρασύρθηκα άπό τούς άλλους.
Μόλις καί μετά βίας είχαμε άφήσει τό πλοίο κι αύτό βυθίσθηκε. Είπα στόν εαυτό μου: "Πρέπει οπωσδήποτε νά γνωρίσω τό Θεό του JACQUES ".

Αγόρασα μιά Γραφή τήν όποια διάβαζα σελίδα- σελίδα. Φθάνοντας στή σκηνή τής σταυρώσεως τού Ιησού, σταμάτησα καί φώναξα: "Ό JACQUES πέθανε  γιά νά μήν πεθάνω έγώ τότε, άλλά ό Ιησούς πέθανε γιά νά ζήσω αιώνια" »(Ήμερολ. ΟΚΣ 2007).

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΑΡΧΙΜ. Ιωάννου ΚΩΣΤΩΦ. ΘΕΟΣ ΕΦΑΝΕΡΩΘΕΙ.ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΘΕΙΣΜΟ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ


Δεν υπάρχουν σχόλια: