Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 23 Ιουνίου 2019

SPURGEON.ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΘΕΙΣΜΟ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ




SPURGEON


«Ή τεράστια αίθουσα, στήν οποία ό μεγάλος Ιεροκήρυκας του 19ου αί. κήρυττε σέ χιλιάδες ψυχές, δύο φορές καταστράφηκε από πυρκαγιά καί πάλι ξανακτίσθηκε πιό εύρύχωρη.
Όταν έπρόκειτο νά μιλήση στήν καινούργια μεγάλη αίθουσα, μιά μέρα πρίν από τό κήρυγμα πήγε ό SPURGEON γιά νά δοκιμάση τήν άκουστική της. Στάθηκε σέ μιά γωνιά καί μέ δυνατή φωνή, έπανέλαβε τρεις φορές άργά καί καθαρά, τά λόγια του Κυρίου στό Ιωάννη 3, 1 6.


"Τόσον ήγαπησεν ό Θεός τόν κόσμον, ώστε έδωκε τόν Υιόν Αυτού τόν Μονογενή, διά νά μή άπολεσθή πας ό πιστεύων εις Αύτόν, άλλά νά έχη ζωήν αιώνιον".


Ή άκουστική τής αιθούσης ήταν ικανοποιητική κι ό SPURGEON εύχαριστημένος άπομακρύνθηκε. Πέρασαν μέρες, βδομάδες. Μιά μέρα, ενώ ήταν στό γραφείο τής εκκλησίας, κάποιος κτύπησε τήν πόρτα. Ηταν ένας εργατικός άνθρωπος. Κι είχε νά πή μιά παράξενη ιστορία.


—Άνθρωπε τού Θεού, είπε. Θέλω νά μέ βοηθήσετε νά δώσω τήν καρδιά μου στόν Χριστό. Είμαι δυστυχισμένος. Καί θά είχα τώρα δώσει τέλος στή ζωή μου, άν τή στιγμή κατά τήν όποια ήμουν έτοιμος, πρίν μερικές μέρες, νά πηδήξω στό κενό από τίς σκαλωσιές του διπλανού κτιρίου πού κτίζεται, δέν μέ σταματούσε εκείνη ή φωνή από τόν ούρανό.


—Φωνή από τόν ουρανό; Ποιά;, ρώτησε περίεργος ό εργάτης του Θεού.
—Νά, εξήγησε ό επισκέπτης. Τή στιγμή κατά τήν οποία είχα κλείσει τά μάτια μου καί ήμουν έτοιμος νά πηδήξω, ακόυσα μιά φωνή νά λέη 

"Τόσον ήγαπησεν ό Θεός τόν κόσμον...". Μου φάνηκε πώς ονειρευόμουν. Μά πρίν συνέλθω, πάλι άκούσθηκε ή φωνή νά λέη 

"Τόσον ήγάπησεν ό Θεός τόν κόσμον...". Καί σάν νά μήν έφθανε καί τούτο, ή φωνή ξανακούσθηκε καί τρίτη φορά. Κατέβηκα από τή σκαλωσιά καί πήγα σπίτι μου. Εκείνο τό βράδυ, δέν μπόρεσα νά κοιμηθώ. Καί τήν άλλη μέρα, γυρνούσα άνήσυχος, μέ τόν άντίλαλο τής φωνής πού αντηχούσε άδιάκοπα μέσα μου “διά νά μή άπολεσθή". Πέρασαν μέρες αγωνίας. Ό Θεός μέ κάλεσε, μέ ζητάει. Θέλω νά του δώσω τήν καρδιά μου».


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΑΡΧΙΜ. Ιωάννου ΚΩΣΤΩΦ. ΘΕΟΣ ΕΦΑΝΕΡΩΘΕΙ.ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΘΕΙΣΜΟ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ



Δεν υπάρχουν σχόλια: