Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 28 Αυγούστου 2019

Απόσπασμα από το "Μυστικά Βιώματα στην Αγία Γη - Τόμος β' " της Σοφίας Κιόρογλου Η θεραπεία της Μοναχής Ισιδώρας από τον Γέροντα Θεοδόσιο






Απόσπασμα από το "Μυστικά Βιώματα στην Αγία Γη - Τόμος β' "  της Σοφίας Κιόρογλου
Η θεραπεία της Μοναχής Ισιδώρας από τον Γέροντα Θεοδόσιο

-Θεέ μου, που βρίσκομαι; Δεν πονάω Θεέ μου!
Κoιμήθηκα χωρίς πόνο τόσες ώρες. Δεν μπορούσα να το συνειδητοποιήσω, να το πιστέψω.
Μέχρι τώρα οι νύχτες μου ήταν μαρτύριο! Δεν βρίσκω λόγια, δεν ξέρω πώς να ευχαριστήσω τον Κύριο μας και τον Γέροντα Θεοδόσιο της Βηθανίας. Όχι μόνο με θεράπευσε σωματικά αλλά μου άνοιξε τα μάτια της ψυχής ώστε να δω και να ζήσω μια σημερινή πραγματικότητα: Tην ύπαρξη ψυχών αγίων που αγωνίζονται και ευαρεστούν τονΆγιο Θεό. Ευχαριστώ και την Γερόντισσα μου, που χάρη σε αυτή την ευλογημένη ψυχή έγινε τόση μεγάλη και θαυμάσια χάρη!

Το βιβλίο διατίθεται από το Βιβλιοπωλείο που βρίσκεται στην Β. Σοφίας 14, στο Μαρούσι απέναντι από το δημαρχείο. , τηλ. 210 8028705

Δεν υπάρχουν σχόλια: