Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2021

Μάρτυρες του Ιεχωβά. ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΗΣ.


Μάρτυρες του Ιεχωβά.


Περιμένοντας στο γραφείο μου βλέπει  χριστιανικά περιοδικά.Ηλθε η σειρά του κι αμέσως μου λεει : Σταύρο, σε περνάω για ξύπνιο.Η θρησκεία σου είναι ένα μεγάλο λάθος.Και ποιά είναι η αληθινή θρησκεία ; Μάρτυρας του Ιεχωβά είσαι ; Ναι.

Εσύ είσαι ένα μεγάλο λάθος.Να πάς να εξομολογηθείς.Και που το λέγει η Καινή Διαθήκη ότι πρέπει να εξομολογηθώ ; Την έχω διαβάσει πολλές φορές.Εάν στο βρω γραμμένο μου δίνεις το λόγο σου ότι θα εξομολογηθείς ; Ναι, και δίνουμε τα χέρια. Του λέγω θα έλθω στο σπίτι σου αύριο βράδυ να με περιμένεις.Φεύγει.

Την άλλη μέρα,15 χλμ.μακριά από το Βελεστίνο, βρίσκομαι στο σπίτι του.Ανοίγω την Άγία Γραφή και του λέγω διάβασε : Μάρκ.1,5 = " .....και εβαπτίζοντο πάντες εν τω Ιορδάνη ποταμώ υπ΄αυτού εξομολογούμενοι τα αμαρτίας αυτών."η  του που στέκονταν από πίσω του έκανε νεύμα με το χέρι της : κοπάνά τον και δός του .....να καταλάβει !!!

Και πως δεν το είδα εγω αυτό το χωρίο ; Σου έβαλε ο διάβολος μαύρη ταινία να μη το δείς.Τώρα μου έδωσες το λόγο.Την Κυριακή το πρωϊ στις  έξι θα είσαι εδώ να πάμε στο Μοναστήρι,στο Πήλιο, για εξομολόγηση.Ο τύπος του έφερε χίλια δυό εμπόδια και μετά από ένα μήνα, πάμε.Καθόμαστε στις καρέκλες.Είμεθα πρώτοι.

Ο φίλος μου με το ένα πόδι επάνω στο άλλο !!!!! Ο Γέροντας βλέπει δεν μιλάει ούτε η η Γερόντισσα.Ούτε κι εγώ του είπα τίποτε να κατεβάσει το πόδι !!!!.Πέρασε μισή ώρα κι΄άρχισε να έρχεται κόσμος.Ο φίλος μου βλέπει ότι κανένας δεν έχει το ένα πόδι επάνω στο άλλο και το κατέβασε.
Στο τέλος εξομολογήθηκε.Ο Ιερέας του χωριού έξυπνος τον διόρισε επίτροπο στην εκκλησία κι έτσι αδελφοί μου, γλίτωσε από τα νύχια του τύπου.
Έρχονταν οι Ιεχωβάδες (μου τα έλεγε ο ίδιος) αφηνιασμένοι και έκαναν ένα τεράστιο αγώνα να τον ξαναφέρουν .......στον ίσιο δρόμο,αλλά τον λυπήθηκε ο Χριστός γιατί ήταν αγαθός,ευθύς χαρακτήρας και καλοπροαίρετος

Δι΄ευχών

Δεν υπάρχουν σχόλια: