Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2021

Ολόκληρη η ζωή μου είναι ένα θαύμα ... Αναμνήσεις και κηρύγματα. Πρωτ. Μπόρις Στάρκ.



 

Ολόκληρη η ζωή μου είναι ένα θαύμα ... Αναμνήσεις και κηρύγματα. Πρωτ. Μπόρις Στάρκ. Έκδοση PSTGU.
- Το αιώνιο ερώτημα: όχι πώς να ζήσεις, αλλά για τι;
Ποια είναι η έννοια της ανθρώπινης ζωής εδώ στη γη;

Πατέρα Μπόρις:
Θέλω να σας πω μια πολύ καλή ιστορία που άκουσα στο γαλλικό ραδιόφωνο πριν από εβδομήντα χρόνια.

Υπήρχε ένας άνθρωπος που είχε μεγάλες πνευματικές ανάγκες.
Ήθελε πνευματική ζωή, ήθελε πολιτισμό, ήθελε αισθητική.
Και αναγκάστηκε να ζήσει σε εξαιρετικά δύσκολες  συνθήκες.
Στη δουλειά, όλοι οι υπάλληλοί του δεν θα ξεχάσουν ποτέ να φορέσουν σατέν μανίκια για να μην χαλάσουν το σακάκι τους όταν κάθονται και γράφουν  όλη την ημέρα. Δεν ξεχνουν  να βάλουν ένα καουτσούκ μαξιλάρι στην καρέκλα τους για να προστατευθούν από την εμφάνιση αιμορροΐδων.Θα πουν πώς πέρασαν το απόγευμα της Κυριακής, ποιες εύκολες νίκες είχαν, πώς διασκεδάζουν: κάποιοι μεθυσμένοι, κάποιοι με τα κορίτσια ...

Και στο σπίτι η σύζυγός του ανοίγει την πόρτα για αυτόν και λέει:

- Είναι καλό που ήρθες, βγάλε τα παπούτσια σου - μόλις καθαρίσαμε τα δάπεδα, βγάλε το πουκάμισό σου το συντομότερο δυνατό - τώρα η οικιακη βοηθος  θα έρθει να πάρει τα βρώμικα σεντόνια. και ταυτόχρονα κοιτάξε: Βάζω μοσχάρι στο φούρνο, ξέρεις, η πεθερά σου της αρέσει όταν το μοσχάρι καίει.

Αυτός - σε τρόμο:

- Δεν μπορώ πλέον !!! Η ψυχή μου λαχταρά τα συναισθήματα - πνευματικά ... πολιτιστικά ... Και εδώ - χυδαιότητα και φτίνια τόσο στην εργασία όσο και στο σπίτι.

Και ανεβαίνει στη θηλιά.

Έρχεται στον άλλο κόσμο. Ο Απόστολος Πέτρος του λέει:

- Αγαπητέ μου, δεν μπορώ να σε αφήσω στον παράδεισο. Διαλέξατε το δικό σας πεπρωμένο.

- Απόστολος, τι θέλεις! Έφυγα σκόπιμα, απλά δεν μπορούσα να πάρω αυτήν τη ζωή πια. Αν η ζωή ήταν διαφορετική, δεν θα τολμούσα ποτέ να διαπράξω μια τέτοια αμαρτία. Αλλά η ζωή ήταν απαράδεκτη για την χαρισματική μου φύση.

- Οπως θέλεις. Διαλέξατε το δικό σας πεπρωμένο.

Τον οδηγεί, ανοίγει κάποια πόρτα, τον σπρώχνει εκεί και κλείνει πίσω του ... Μπροστά  - η σύζυγό του:

- Βγάλτε τα παπούτσια σου, επειδή τα δάπεδα μόλις τρίβονταν, βγάλε το πουκάμισό σου - τώρα θα έρθει η οικιακη βοηθος , κοιτάξτε το μοσχάρι ...

χτυπά την πόρτα:

- Απόστολος !!! Τι έχεις κάνει!!! Δεν θέλω να πάω στον παράδεισο !!! Θέλω να πάω στην κόλαση! Και πού με έστειλες, να ξεφύγω από αυτό! Δεν θέλω να πάω σπίτι! Θέλω να πάω στην κόλαση!

Και ο απόστολος λέει:

- Αγαπητέ, δεν θέλατε να το δεχτείτε όταν ήταν προσωρινό, αλλά τώρα είναι ήδη για πάντα.

Αυτή η ιστορία μου έκανε πολύ εντύπωση και με τη βοήθεια αυτής της ιστορίας έβγαλα τέσσερα άτομα από τη θηλιά ... Το είπα τη σωστή στιγμή και έπαιξε ρόλο.

Ποιες είναι οι συστάσεις για εκείνους που ξεκινούν την πορεία της πνευματικής ζωής;
Εκκλησιαστικές συστάσεις: «Αναζητήστε και βρείτε, πατήστε και θα σας ανοίξει ...» - αυτές είναι πνευματικές προτάσεις.
Και καθημερινά: "Αυτός που είναι χαρούμενος, γελάει, αυτός που θέλει, θα πετύχει, που αναζητά, θα βρει πάντα."

Πώς μπορείς να αγαπάς τους εχθρούς σου;
Η πρώτη πρόταση είναι να προσπαθήσετε να μην έχετε εχθρούς, προσπαθήστε να βεβαιωθείτε ότι αυτός που σας κάνει κακή πράξη δεν είναι ο εχθρός σας, αλλά ο αδέρφος σας.
Νιώστε το λάθος κάποιου άλλου τόσο οδυνηρά σαν να ήταν το λάθος της κόρης σας, του γιου σας, του αδερφού σας, της γυναίκας σας.
Νιώστε την αμαρτία των άλλων ως αμαρτία ενός αγαπημένου προσώπου.
Θλίψτε για τα λάθη των άλλων, και τότε δεν θα είναι εχθρός σας, αλλά θα είναι ο χαμένος αδερφός σας.
Θα υποφέρετε γι 'αυτόν, θα αρρωστήσετε, αλλά σταδιακά θα τον αγαπήσετε.

Όσο περισσότερο προσεύχεστε για ένα άτομο, ακόμη και για κάποιον άλλο, ακόμη και για ένα άσχημο, τόσο περισσότερο αρχίζετε να τον αγαπάτε, με την πάροδο του χρόνου γίνεται κοντά σας.
Η δύναμη της προσευχής κάνει ένα τέτοιο θαύμα.

Ο στόχος ενός ατόμου στη γη είναι να προσπαθήσει να ζήσει ώστε να μην φοβάται τη μετάβαση στην πραγματική ζωή. Σε έναν τάφο διάβασα: "Περαστικός, σταμάτησα  για μια , επισκεψη και είμαι ήδη στο σπίτι."

Στη γήινη ζωή, πρέπει να αισθάνεστε σαν επισκέπτης, και τότε δεν θα φοβόμαστε να επιστρέψετε στο σπίτι, στο σπίτι του πατέρα μας, δηλαδή στον επόμενο κόσμο.

- θυμηθείτε τον θάνατο.
Και αυτό δεν είναι καθόλου τρομερό.
Μερικοί λένε: "Είναι λυπηρό να θυμάσαι τον θάνατο όλη την ώρα."
Οι μοναχοί που ζουν σαν τον Μοναχό Σεραφείμ είναι, αντίθετα, τρομεροί αισιόδοξοι, κατακλύζονται από χαρά ακριβώς επειδή δεν φοβούνται τον θάνατο.

Ο θάνατος για αυτούς δεν είναι τάφος, όχι τέλος, αλλά μόνο αρχή.

Ο γιος μου έλεγε: «Πόσο χαρούμενος που πηγαίνω στο Θεό. Λυπάμαι που σε αφήνω, αλλά ξέρω ότι θα σας ξαναδούμε και θα δω τον Θεό τώρα ».
Λαχταρούσε αυτόν τον θάνατο σε ηλικία δέκα ετών, επειδή έζησε τη ζωή του με τέτοιο τρόπο ώστε ο θάνατος γι 'αυτόν να ήταν μια απελευθέρωση και μια ανακούφιση.

Κάθε άτομο, κάθε Χριστιανός πρέπει να ζει έτσι - και να ζει για τον εαυτό του και να βοηθά τους άλλους. Σας υπενθυμίζω για άλλη μια φορά ότι ο μοναχός Σεραφείμ είπε:
"Αποκτήστε ένα ειρηνικό πνεύμα, και χιλιάδες γύρω σας θα σωθούν."

Η έννοια της γήινης ζωής συνίσταται στο γεγονός ότι ένα άτομο προετοιμάζει ολόκληρη τη ζωή του, πεθαίνει ολόκληρη τη ζωή του.

Το πρώτο βήμα, το οποίο ακόμα ένα νεογέννητο μωρό σέρνεται, είναι ένα βήμα προς τον τάφο.
Και σε αυτό δεν υπάρχει απογοήτευση, φόβος, θλίψη, αντίθετα - χαρά, γιατί σκοτώνει το θάνατο.
Δεν υπάρχει θάνατος! Υπάρχει μόνο νέα γέννηση.
Και κάθε βράδυ, κοιμάμαι, επαναλαμβάνω τα λόγια της προσευχής:
«Είναι δυνατόν, Κύριε, θα είναι αυτό το κρεβάτι του φέρετρου; Ή φωτίσε την καταραμένη ψυχή μου κατά τη διάρκεια της ημέρας; "

Δεν είμαι απαισιόδοξος είμαι πολύ χαρούμενος άνθρωπος, γιατί σέρνομαι και σέρνομαι προς τον τάφο. Λυπάμαι ειλικρινά που ο Κύριος δεν μου έδωσε μια «βίζα» για τον επόμενο κόσμο εδώ και τόσο καιρό.
Και παρόλο που λυπάμαι που αφήνω τα παιδιά μου, τη σύζυγό μου, το κοπάδι μου, την αγαπημένη μου επιχείρηση είναι η εξυπηρέτηση, αν και λυπάμαι που χωρίζω σε αυτήν, είμαι πεπεισμένος ότι εκεί θα λάβω όλα αυτά δέκα φορές περισσότερο. Κανείς δεν θα παρεμβαίνει μαζί μου ... εδώ όλοι αποσπούν την προσοχή από, καθημερινά μικροπράγματα, και κανείς δεν θα παρεμβαίνει στην προσπάθειά μου για επικοινωνία με τον Θεό, να παρεμβαίνει στην αγάπη μου για τους ανθρώπους ...

Δημοσιεύθηκε σύμφωνα με την έκδοση: ολόκληρη η ζωή είναι ένα θαύμα ... Αναμνήσεις και κηρύγματα. Πρωτ. Μπόρις Στάρκ. Έκδοση PSTGU.

Δεν υπάρχουν σχόλια: