Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2021

Κοινωνία του Σώματος και του Αίματος του Χριστού.


 

Κοινωνία του Σώματος και του Αίματος του Χριστού.

Συχνά ρώτησα τον Στάρετς τι να κάνω, ότι ο πατέρας μου δεν είχε λάβει  θεία κοινωνία για πολύ καιρό. Και τότε μια μέρα ο πατέρας σηκώνεται το πρωί και λέει:
«Πρέπει να λάβω κοινωνία. Κάποιος προσευχήθηκε για μένα "- και είπε το όνειρό του:" Σαν να ήμουν ξαπλωμένος σε τάφο και υπήρχε γη πάνω μου. Ένας ιερέας ήρθε και άρχισε να  σκάβει και είπε: «Σηκωθείτε, Ιβάν». Σηκώθηκα και περπατούσα.
Συναντώ ανθρώπους που γνωρίζω στο δρόμο και λένε: «Ω, ω, Ιβάν, είκοσι χρόνια ήσασταν νεκρός και ξαπλώσατε στον τάφο και σηκωθήκατε»
Και νομίζω, πόσο νεκρός ήμουν και φαίνεται να είμαι ζωντανός. Τότε ξύπνησα, άρχισα να θυμάμαι πόσα χρόνια δεν είχα νηστεύσει και αποδείχθηκε είκοσι χρόνια ... »
Την Κυριακή ζήτησε  συγχώρεση ο πατέρας μου κοινώνησε  και πέθανε τον ίδιο χρόνο.


Άγιος Λαυρέντιος του Τσέρνιγκοφ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: